417 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op bam4

Met 18 weken een echo gehad, het zou een meisje zijn en alles was gezond. V ...
Dat is even een omschakeling 馃構.. Hoe is dat voor jullie? Je dacht al 4 wkn dat er een meisje in je groeide en nu blijkt het toch een jongetje te zijn. Hadden jullie het geslacht al bekend gemaakt?

5 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Dat is even een omschakeling 馃構.. Hoe is dat voor jullie? Je dacht al 4 wkn ...
Ja iedereen weet het al, dus ja... kon er wel om lachen, bij bijna iedereen vertellen ze het juiste bij ca 18 weken... of niks als het niet goed ligt... nu wilde ik heel graag een baby, maar baal wel van opnieuw de naam verzinnen... en het plaatje even anders inkleuren. Had de doos met meisjes kleding (te klein voor dochter) klaar staan voor zolder voor zusje... en grote tas om weg te doen, ga toch even moeten kijken wat nog goed is voor verkoop (wel nadat het geboren is hoor... je weet nooit... ;-)

5 jaar geleden

Ik heb met 15 weken een pretecho gedaan bij Jan koning met mijn moeder, zus en schoonmoeder. Aangezien mijn man er niet bij was, heb ik gevraagd dat als hij het geslacht zou zien, hij het op een briefje mocht schrijven. Ik zag hem elke keer voorzichtig zoeken haha. 14 september hebben wij onze gender reveal taart aangesneden met ouders, zussen en broers met aanhang.. Het wordt een jongetje 馃グ馃グ bijna iedereen dacht al dat we een jongetje krijgen, alleen mijn man en een van zijn broers dachten een meisje haha. Nu hopen dat we aanstaande maandag met de 20 weken echo niet iets anders te horen krijgen hihi

5 jaar geleden

20 weken zwanger van een jongetje! 馃挋

5 jaar geleden

Meisje 馃槏馃槏

5 jaar geleden

Reactie op jndln

is er ook iemand uitgerekend op 20.02.2020.
Jaaaa 馃グ馃

5 jaar geleden

Wij krijgen een prachtig meisje met een wip neusje 鉂わ笍馃懚馃徎馃ぐ

5 jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig helemaal goed en wij krijgen weer een zoon 馃挋

5 jaar geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad, wij krijgen een zoon 馃槃

5 jaar geleden

Ik ben steeds meer nieuwsgierig wat het geslacht zal zijn. We willen het niet weten en ik heb zelf ook echt geen idee!

4 jaar geleden

Wij hebben gisteren de envelop open gemaakt die we gevraagd hadden met de 20wk echo. Ons eerste kindje wordt een meisje!

4 jaar geleden

Ook al last van 馃槄 wij hebben nu de app kinder. Helpt wel

4 jaar geleden

Uitgerekend 18 02 2020 van ons meisje!!

4 jaar geleden

19-02-2020 uitgerekend van een meisje 馃グ

4 jaar geleden

19-02-2020 uitgerekend van een meisje 馃グ
Lijkt op mama zo te zien!

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik ben steeds meer nieuwsgierig wat het geslacht zal zijn. We willen het ni ...
Haha hier hetzelfde. Weet je het nog steeds niet?

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Haha hier hetzelfde. Weet je het nog steeds niet?
Nee nog steeds niet. Licht vermoeden dat het een meisje is maar waar dat idee vandaan komt, geen idee馃榿