417 Reacties

5 jaar geleden

Vandaag 13+4, wij krijgen een meisje♡ uitgerekend op 19 februari!

5 jaar geleden

Ow wat leuk dat sommigen het al weten! Wij weten het volgende week zaterdag hopelijk, dan precies 16 weken onderweg! Bij Stijn had ik meteen het gevoel dat het jongetje zou zijn, vanaf het moment van de positieve test en dat bleek ook te kloppen. Nu heb ik al van begin af aan het idee dat het een meisje is, de hele zwangerschap loopt tot nu toe ook anders en heb andere trek, bij Stijn was het veel spek en eieren, nu juist fruit. Kan niet wachten!

5 jaar geleden

Vandaag precies 14 weken zwanger 😍 nog even wachten tot de 28ste dan weet ik of het een jongetje of meisje is 😍 kan nu al niet wachten

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ow wat leuk dat sommigen het al weten! Wij weten het volgende week zaterdag ...
Oh ik heb precies hetzelfde! Bij zoontje ook het jongetje gevoel, en nu heb ik de babykamer in mijn hoofd al voor een meisje ingericht 🤭 We denken ook alleen maar in meisjesnamen, en alles in mij zegt meisje 🤪 Wij hebben 6-9 de geslachtsbepaling bij 15+6 weken. Ik kan niet wachten!

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ja echt heel spannend! Tweede kindje. Ik heb al een meisje:)
Voor mij ook het 2de kindje maar ben nu eigenlijk veel nieuwsgieriger dan bij de eerste haha nog eventjes geduld.....

5 jaar geleden

Ik krijg een meisje! Vandaag 15 + 2 😊

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik ben ook uitgerekend op 11-2-2020
Ik ben ook uitgerekend op 11-02-2020 voor mijn eerst kind. Wij willen niet weten wat het wordt . Dat vind ik super leuk en hou van verrassing!🤦‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Meme

Ik ben ook uitgerekend op 11-02-2020 voor mijn eerst kind. Wij willen niet ...
Dat vind ik echt heel erg knap!!

5 jaar geleden

Reactie op S123

Voor mij ook het 2de kindje maar ben nu eigenlijk veel nieuwsgieriger dan b ...
Dat heb ik dus ook! Haha Leuk ook tweede kindje, meisje of een jongen?

5 jaar geleden

Ben nu 15weken, altijd geroepen dat ik het niet wil weten, heb het ook aangegeven bij verloskundige. Maar heb tot nu toe ook geen voorgevoel qua geslacht. Wel ben ik heel nieuwsgierig! Doe deze zwangerschap en opvoeding alleen, er is dus niemand die me om kan praten. Merk wel dat het bijna de standaard vraag is tegenwoordig "weet je al wat het wordt?"

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat heb ik dus ook! Haha Leuk ook tweede kindje, meisje of een jongen?
De jongste is een meisje en daarbij had ik steeds het gevoel dat ze een jongetje zou zijn Hahah, heb nu het idee dat het een meisje is, maarja mijn gevoel zegt dus niet zoveel :p nog 2 weekje wachten ;)

5 jaar geleden

Reactie op S123

De jongste is een meisje en daarbij had ik steeds het gevoel dat ze een jon ...
Oudste bedoel ik natuurlijk in de eerste zin haha

5 jaar geleden

Reactie op S123

De jongste is een meisje en daarbij had ik steeds het gevoel dat ze een jon ...
Ja dat gevoel ken ik. Woensdag weet ik meer ik ben voor nu echt overtuigt dat het een meisje is. Ben benieuwt of mijn gevoel klopt.

5 jaar geleden

Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is. Ik heb donderdag een controle bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze naar het geslacht wil kijken. Ben dan 13 weken en 4 dagen

5 jaar geleden

Ik heb straks om 9 uur mijn derde echo. 13+4. Ik heb de nipt est uitslag pas volgende week maar ik dacht de gyneacoloog horen gezegd te hebben dan we daar niet moeten op wachten want de we het geslacht vandaag al zouden weten. Suuuuuuuper benieuwd! Liep de hele tijd te roepen dat ik een jongen wil maar de laatste weken wilde ik ineens toch liever een meisje. Maar ik heb nu ook al weken het gevoel dat het een jongen is. Heb ook al een naam en al ontwerpen voor een geboortekaartje. Voor een meisje vind ik maar geen leuke naam. Ik droom ook alleen maar over jongetjesbaby's.. Heel raar. Hopelijk ligt-ie straks goed om het te kunnen zien! 😅 Ik word namelijk echt zot zo.. 😂

5 jaar geleden

Op 10 weekjes zei de genecoloog dat het een jongens is. Vrijdag brief van de nip test gehad en idd het is een jongen. 😍 3de jongen voor mij

5 jaar geleden

MEISJE! Dat worden 2 jongens en 2 meisjes! Zo blij!! Ik 🥰

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik heb straks om 9 uur mijn derde echo. 13+4. Ik heb de nipt est uitslag pa ...
Ik ben benieuwd wat het is geworden! Ik droomde eerst over jongens baby maar dat waren vooral nachtmerries (dromen over een hele grote baby of een bijdehante baby die al kon praten). Laatst had ik dus een droom over een meisje voor het eerst en dat was een hele lieve droom waarin ik de borst gaf en er na allemaal kusjes gaf. Ben benieuwd of dat wat betekent... Ik wil pas bij de bevalling zien wat het is ☺️

5 jaar geleden

Spannend allemaal. Ik weet volgende maand pas als het nou een jongen is of meisje. Ik heb er al een zoon en een dochter.

5 jaar geleden

Reactie op Sayenne

Spannend allemaal. Ik weet volgende maand pas als het nou een jongen is of ...
Wij weten het ook later pas rond de 17+6 voor ons. Nog even geduld dus bleh hahaha