417 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op CHEVELLEY

Wij weten het ook later pas rond de 17+6 voor ons. Nog even geduld dus bleh ...
Aah spannend nog even geduld haha

5 jaar geleden

Ik ben 5 februari 2020 uitgerekent en met 13 weken kwamen der achter dat het een jongen word dus het word de tweede jongen

5 jaar geleden

Zonet echo gehad.15 weken en 2 dagen. Het wordt een jongen馃挋

5 jaar geleden

Reactie op Jenre

Zonet echo gehad.15 weken en 2 dagen. Het wordt een jongen馃挋
Gefeliciteerd

5 jaar geleden

Leuk allemaal. Wij hebben a.s. vrijdag om half 3 de echo met 14.5 weken ben zoo benieuwd of ze het kunnen zien. Kan namelijk ook egt niet wachten.

5 jaar geleden

16 weken en 4 dagen nu. Maar met 12 weken wisten we al dat het een meisje werd馃槉

5 jaar geleden

Gisteren de echo gehad (14.3) en mijn gevoel is bevestigd, het wordt een meisje 馃挆馃挆 Bij onze eerste voelde ik sterk dat het een jongen was en dat klopte ook. Je moeder instinct klopt toch vaak!

5 jaar geleden

Reactie op Charlie

16 weken en 4 dagen nu. Maar met 12 weken wisten we al dat het een meisje w ...
Via de nipttest dan? Of zo duidelijk op echo

5 jaar geleden

Reactie op roos-24

Gisteren de echo gehad (14.3) en mijn gevoel is bevestigd, het wordt een me ...
Sinds ik wist dat ik zwanger was dacht ik elke keer aan een jongen. Ik droomde snachts ook alleen maar over jongens baby's. Vaak nachtmerries over dat ze veel te groot waren of al konden praten enzo. Sinds kort heb ik juist weer meer gevoel dat het een meisje is. Ik droomde dit keer ook over een meisje en dat was geen nachtmerrie. Ik wil het pas bij de bevalling weten, maar ik ben dus wel super benieuwd!

5 jaar geleden

Vandaag de geslachtsecho gehad we krijgen een meisje 馃槏

5 jaar geleden

Wij krijgen een zoontje! Zo blij mee! Valentijns baby van ons 馃グ

5 jaar geleden

Wij krijgen na 2 zoons een meisje! Zo leuk 馃挄馃挄

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik ben benieuwd wat het is geworden! Ik droomde eerst over jongens baby ma ...
Op de echo kon hij het nog niet zien zei hij want zijn machine is niet sterk genoeg. Toen ik zei dat ik denk dat het een jongen is, heeft hij toch geprobeerd en zag hij iets suggestief op een jongen lijken. Maar dat kon hij niet bevestigen. Vandaag bij de dokter geweest voor mijn rug en langs mijn neus weg gevraagd naar de uitslag van de nipt. Was binnen... Een super gezonde, helemaal tip-top in orde......... Jongen! 馃榿馃榿馃榿 Ik had het dus bij het rechte eind!

5 jaar geleden

Net bij 14+2 een geslachtsbepaling echo gehad en het wordt een jongetje馃グ Vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was dacht ik dat het een jongetje zou worden馃 Was heel duidelijk te zien!

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Op de echo kon hij het nog niet zien zei hij want zijn machine is niet ster ...
Kunnen ze met zn test weten wat het wordt??? Ik wist dat niet. Ik krijg de uitslag vrijdag

5 jaar geleden

Kunnen ze met zn test weten wat het wordt??? Ik wist dat niet. Ik krijg de ...
Ja in Belgi毛 vragen ze dat standaard.. Maar un Nederland doen ze dat niet dacht ik...

5 jaar geleden

Vandaag nipt uitslag gekregen, helemaal goed yeahhh Helaas geen geslacht meegekregen.

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ja in Belgi毛 vragen ze dat standaard.. Maar un Nederland doen ze dat niet d ...
Klopt, ik heb nagevraagd waarom niet en ik kreeg als antwoord dat de nipt test hier in nl een vrije keus is en anders iedereen die test juist gaat doen! Apart eigenlijk want het beste is ook dat iedereen die test gaat doen ;)

5 jaar geleden

Het is een meisje, mijn moedergevoelens hadden gelijk:)

5 jaar geleden

Reactie op KISHAN

Vandaag nipt uitslag gekregen, helemaal goed yeahhh Helaas geen geslacht me ...
Wat fijn! Kreeg je de uitslag via de mail/post of via de verloskundige?