417 Reacties

5 jaar geleden

Wij met 14+3 een echo, overduidelijk een jongen 馃槏 al die tijd ook al het gevoel gehad dat het een jongen zou zijn!

5 jaar geleden

Reactie op WendyLucianolLotfi

Hier nog een
Wat een super schattige foto鈥檚! Helaas op beide geen nub/geslachtsdeel te zien..

5 jaar geleden

Wat een super schattige foto鈥檚! Helaas op beide geen nub/geslachtsdeel te z ...
Dankjewell vind ze ook heel schattig zo en al zo duidelijk jaa nog even een weekje wachten in spanning. Maar gezondheid staat boven aan.

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft ons gisteren de pretecho cadeau gedaan en we konden vandaag al terecht! Het issssss een meisje! Dus Hannah krijgt een zusje 馃槏

5 jaar geleden

Ja! Wij krijgen een tweede zoon! Nu alleen op zoek naar een naam die past bij Stijn, we hadden al wel een meisjesnaam namelijk, maar nog geen jongensnaam.

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje... 馃挆馃挆馃挆 uitgerekende datum 03-02-20 馃巰馃グ

5 jaar geleden

Reactie op BJMCOX

Wij krijgen een meisje... 馃挆馃挆馃挆 uitgerekende datum 03-02-20 馃巰馃グ
Leuk gefeliciteerd ik ben ook uitgerekend op 2 2 2020 wij krijgen ook een meisje 馃挄馃挀

5 jaar geleden

Gister gender reveal gehad wij krijgen een MEISJE. Uitgerekend 21/2/2020馃挀馃挀

5 jaar geleden

Via de nipttest dan? Of zo duidelijk op echo
Via de Amerikaanse Nipt test (in Nederland testen ze niet op geslacht). Deze test is accurater dan de Nederlandse, mijn man heeft 5 ooms en tantes die gehandicapt zijn. Dus dat was voor mij en heel belangrijk punt en als extra voordeel het geslacht馃槉

5 jaar geleden

Wij krijgen een jongen! 馃帀馃槏 #16w3d馃挋

5 jaar geleden

Helaas onduidelijke foto..wij denken een meisje... of zouden dat gewoon heel leuk vinden na 2 jongens馃ぃ over 2 weekjes de pretecho

5 jaar geleden

Reactie op BJMCOX

Wij krijgen een meisje... 馃挆馃挆馃挆 uitgerekende datum 03-02-20 馃巰馃グ
Mooie duidelijk echo btw!

5 jaar geleden

na 2 jongens mogen wij een meisje verwelkomen.

5 jaar geleden

Iemand anders ook bang dat het later toch blijkt het andere geslacht te zijn? 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Iemand anders ook bang dat het later toch blijkt het andere geslacht te zij ...
Ja, ook vaker gehoord namelijk

5 jaar geleden

Ik had steeds het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, bij de 12w echo dacht de gynea aan een meisje. Ik vond dit zo vreemd en was dus reuzenieuwsgierig nr de nipt resultaten :) een weekje later kregen we de resultaten en wat bleek.. it鈥檚 a boy! 馃挋馃挋 mijn intu茂tie was juist :)

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ik had steeds het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, bij de 12w echo ...
Maar met 12 weken lijkt bijna alles een meisje, dan groeit het geslachtsorgaan pas! Helaas krijgen wij in NED niet het geslacht te horen met de nipt.

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Iemand anders ook bang dat het later toch blijkt het andere geslacht te zij ...
Haha ja daarom houd ik niet van die vroege echo's met 13/14 weken voor geslacht. Afgelopen zaterdag was ik 16 weken en je zag toen echt mega duidelijk een piemel en balletjes, maar met een eerdere echo met 12+5 was het nog helemaal niet duidelijk!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Haha ja daarom houd ik niet van die vroege echo's met 13/14 weken voor gesl ...
Verstandig van je! Heb ook echt de neiging om nog een keer te gaan als ik 16 weken ben馃槄, had m nu met 14+2 en ze zei geen twijfel over mogelijk maar geloof het ineens niet meer.... ugh

5 jaar geleden

Vandaag een pretecho gehad en we krijgen een jongen! 馃グ馃グ馃グ