28 Reacties
2 jaar geleden
Gepimpte ikea keuken met alles erop en eraan(pannetjes, kassa,weegschaal,winkelmandje, fruit, groente), muziek instrumenten en boeken. Daarnaast maak ik een plekje voor mijn dochter zodat ze zelf water kan tappen.
Mijn familie vraagt altijd wat ze kunnen schenken dus hen vraag ik of ze een loopfiets willen geven en boeken (zijn altijd welkom).
2 jaar geleden
Stapelstein stenen van oma en opa, wat spelletjes op taal leren, vt camper, pyjama, boekje, koffer ect.
2 jaar geleden
De ijscokar van vtech. Een boekenrekje voor beneden. En nog meer duplo en wat boerderijdieren van ons. Via lijstje.nl heb ik een lijstje gemaakt voor vrienden en familie en daar staat van alles op. Vanaf €7 tot €150. Zoals keukentje, puzzels, kinetic zand, boekjes, kleurstiften, kleurboek, treinbaan, Electro wonderpen, kindertablet.
2 jaar geleden
Van opa en oma 1 een keukentje, van opa en oma 2 een pop met toebehoren, van ons een loopfiets.
2 jaar geleden
Wij proberen het “klein” te houden. Van opa en oma een step, van de andere opa een bedrag op haar rekening en van haar ooms/tantes spelletjes (o.a. mijn eerste boomgaard) en knutselspullen. Van ons en haar zusje een pop, een boekje en haarspeldjes
2 jaar geleden
Van ons een 3 wieler. M'n ouders geven een grasmaaier 😆 voor kinderen uiteraard. En m'n schoonmoeder geeft speeltjes voor in bad en leuke autootjes.
2 jaar geleden
Wij hebben een skippydier en een loopauto gekocht. Daarnaast krijgt hij een houten slee... maar dat heeft hij nu nog niets aan...
2 jaar geleden
Reactie op xxmaia
Een dik pak sneeuw zou leuk zijn!!
Ja snel even een slee bestellen!!