28 Reacties

2 jaar geleden

Traptractor en een picknicktafel

2 jaar geleden

Een keuken met accessoires en van opa en oma een fiets. Daarnaast heeft ze ook al een nieuw bed gekregen.

VRIEND

2 jaar geleden

Van opa een kindertablet en van ons de speeltafel met stoelen van Stokke Mutable

2 jaar geleden

Pop, keukentje met accessoires, boeken, klei, puzzels.

2 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje een didicar gekocht, wat een succes ! Ook puzzel, blokhes en nog autootjes gekocht, ons ventje is tevreden, zijn verjaardag was 14jan 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Wikkel19

Traptractor en een picknicktafel
Hij krijgt trouwens ook een houten treinbaan en een keukentje met toebehoren van de familie

2 jaar geleden

Gepimpte ikea keuken met alles erop en eraan(pannetjes, kassa,weegschaal,winkelmandje, fruit, groente), muziek instrumenten en boeken. Daarnaast maak ik een plekje voor mijn dochter zodat ze zelf water kan tappen. Mijn familie vraagt altijd wat ze kunnen schenken dus hen vraag ik of ze een loopfiets willen geven en boeken (zijn altijd welkom).

2 jaar geleden

Stapelstein stenen van oma en opa, wat spelletjes op taal leren, vt camper, pyjama, boekje, koffer ect.

2 jaar geleden

De ijscokar van vtech. Een boekenrekje voor beneden. En nog meer duplo en wat boerderijdieren van ons. Via lijstje.nl heb ik een lijstje gemaakt voor vrienden en familie en daar staat van alles op. Vanaf €7 tot €150. Zoals keukentje, puzzels, kinetic zand, boekjes, kleurstiften, kleurboek, treinbaan, Electro wonderpen, kindertablet.

2 jaar geleden

Van opa en oma 1 een keukentje, van opa en oma 2 een pop met toebehoren, van ons een loopfiets.

2 jaar geleden

Een pop, Little People, Duplo woonhuis, Magformers, een poppenbedje. Ze is het eerste kleinkind dus iedereen wil graag wat kopen 🙊

2 jaar geleden

Wij proberen het “klein” te houden. Van opa en oma een step, van de andere opa een bedrag op haar rekening en van haar ooms/tantes spelletjes (o.a. mijn eerste boomgaard) en knutselspullen. Van ons en haar zusje een pop, een boekje en haarspeldjes

2 jaar geleden

Van ons een 3 wieler. M'n ouders geven een grasmaaier 😆 voor kinderen uiteraard. En m'n schoonmoeder geeft speeltjes voor in bad en leuke autootjes.

2 jaar geleden

Wij hebben een skippydier en een loopauto gekocht. Daarnaast krijgt hij een houten slee... maar dat heeft hij nu nog niets aan...

2 jaar geleden

Van ons krijgt hij een driewieler. Verder heb ik aan de familie voornamelijk duplo en boekjes gevraagd

2 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Wij hebben een skippydier en een loopauto gekocht. Daarnaast krijgt hij ee ...
Een dik pak sneeuw zou leuk zijn!!

2 jaar geleden

Duplo

2 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Een dik pak sneeuw zou leuk zijn!!
Ja snel even een slee bestellen!!

2 jaar geleden

Ik ben een popje aan het maken en ze krijgt de trybike van haar grote broer met een nieuw mandje en haar naam erop

2 jaar geleden

Reactie op Claudia28H

Stapelstein stenen van oma en opa, wat spelletjes op taal leren, vt camper, ...
Stapelstein kregen ze hier met de kerst en onze dochter van twee is er ook druk mee, leuk!