28 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag gekregen want vandaag is ons manneke jarig🥳

2 jaar geleden

Wij hebben een werkbank van black & decker gekocht. Van familie een houten treinbaan, een speelgoed stofzuiger van Miele, leesboeken en een speelgoed gitaar gekregen.

2 jaar geleden

Hoi allemaal, ik vind het zo moeilijk, hij heeft al zoveel😂 Ik heb nu op het lijstje. *speelgoedstofzuiger *loopfiets met 2 wielen *speeltoestel met glijbaan voor in de tuin. *elektrische auto *woezel en pip verstoppertje spelen ^dit krijgt hij allemaal al, en krijg ik nog de vraag of ik nog meer weet (veel te verwend ik weet het 😭) Dus als iemand nog wat ideeën heeft! Graag🙈

2 jaar geleden

Ik heb op het lijstje staan: - puzzel set van 4, 6, 9 en 16 stukjes - memory - zo'n spel met schijfjes om om paaltjes te doen zodat ze kunnen leren tellen - houten blokken - dokters set - klei + toebehoren - kinetisch zand + toebehoren - waskrijt - verf + kwasten + verf bakje - groot voertuigen kijk en zoek boek - kleine auto's, trekker, bus etc. Zelf hebben we voor hem een houten treinbaan + trein gekocht en een winkelmandje met producten.

2 jaar geleden

Onze dame krijgt een loopfiets en een pop van ons en haar broer.. de rest van de familie heb ik een lijstje voor gemaakt zodat ze zelf kunnen kiezen

2 jaar geleden

Onze lieve meid is gisteren 2 geworden en onder andere dit ikea keukentje gegeven (zelf gepimpd). Verder kreeg ze een kassa, weegschaal, winkelmandje en muziekinstrumenten. Morgen vieren we het met familie en dan wordt ze nog meer overspoeld met cadeau's 🙈 van ons krijgt ze morgen nog een puzzel en een treinbaan. Van mijn zus krijgt ze een loopfiets, schoonouders geven duplo en dan moet de rest van de familie en vrienden nog. Het is eigenlijk veel te veel maar ja ze is de enige kleinkind/nichtje van zowel mijn kant als mans kant dus niet heel gek dat ze zo verwend wordt 🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Leertoren! Dat ze mee kan kijken in de keuken. Beste cadeau ever:)