33 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ja wij wel, nu al voor de 3e keer. Zoontje is nu 13 maanden☺️ hij is wel bang voor de tondeuse dus is erg huilen maar het is meestal met 5 minuten klaar en ik houd hem altijd mij op schoot. Het resultaat vind ik altijd super! Lekker verzorgd en stoer 🥰

3 jaar geleden

Jazeker, 3e keer. Hij zit bij mij op schoot en vind het eigenlijk prima. Was wel even slikken hoor hoe groot z'n echt jongetjes kapsel ze maakt 🙈

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag voor de eerste keer! Ik dacht dat het een drama zou worden maar dat is niet gebeurt! Ging super goed zat rustig op schoot om zich heen te kijken en ze kon hem goed knippen en zelf nog een stukje mee de tondeuse doen☺️

3 jaar geleden

Nog helemaal niet.. hij heeft echt niet veel haar🙈

3 jaar geleden

Ik volg... wij moeten eigenlijk ook heen met ons zoontje maar vind zen bosje krullen zo leuk. Hadden een afspraak maar geannuleerd omdat hij op schoot ook niet blijft zitten Maar het is de helft van tijd een wilde boel🙈 hij kan echt niet stilzitten dus ben indd benieuwd wat hier de ervaringen zijn!!.

3 jaar geleden

Hier bij de thuiskapper, dus in zijn eigen stoel een koekje erbij en toen ging het nettjes, wel al training gedaan met papa zijn scheermachine door tegen hem aan te houden dat hij wend aan het geluid en trillingen. Hetzelfde met een schaar maak het knippende geluid in de buurt van zijn hoofd dat hij leert dat er niets gebeurt

3 jaar geleden

Mijn vriend knipt hem (en nu ook met tondeuse 😳), al 5x gedaan en 1 x naar de kapper geweest! Ik leid hem af met een bal of filmpje en gaat prima zo 👌👌👌

3 jaar geleden

Zeker!! Was hoog nodig. 😊

3 jaar geleden

Onze zoon is al 6x naar de kapper geweest. Ze gebruikt de tondeuse en de rest schaar. Gaat prima. Nooit problemen gehad. Een speeltje meenemen helpt wel

3 jaar geleden

En hoe was het?? Hier ook vd eerste keer naar de kapper geweest week geleden

3 jaar geleden

Reactie op Silvana1981

En hoe was het?? Hier ook vd eerste keer naar de kapper geweest week gelede ...
Leuke foto! 't viel hartstikke mee. Hij vond 't ook best leuk.

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne94

Leuke foto! 't viel hartstikke mee. Hij vond 't ook best leuk.
Aah fijn!

3 jaar geleden

Zeker!! Was hoog nodig. 😊
Waar is dit? Ziet er gaaf uit!!

3 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

Waar is dit? Ziet er gaaf uit!!
Haarlem! Bij meneer paprika in het gebouw. Kinderkapper. 😊

3 jaar geleden

Nog niet. Hij heeft nog steeds z’n spaarzame babypluisjes. En een grote kale plek op z’n achterhoofd omdat hij ‘s nachts op z’n rug rond schuift.

3 jaar geleden

Haarlem! Bij meneer paprika in het gebouw. Kinderkapper. 😊
Oh, wist niet dat ze daar ook kinderkapper hebben! Leuk! Er zit ook een leuke in die kinderwinkel in dat kleine steegje achter de kleine Houtstraat.

3 jaar geleden

@elines86, die bedoel ik

3 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

Oh, wist niet dat ze daar ook kinderkapper hebben! Leuk! Er zit ook een leu ...
Oo echt. Dat wist ik dan weer niet. Leuk! Thanks 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

@elines86, die bedoel ik
😊👍🏼 super

3 jaar geleden

Mijn kleine meid (14 maanden) heeft nu ook echt lang haar. Lastige is dat vanaf haar kruin het haar naar voren valt, dus voor haar ogen 😂 Natuurlijk doen we gewoon altijd een staartje nu, maar weet iemand een leuk kapsel voor een dametje?