33 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Ik volg... wij moeten eigenlijk ook heen met ons zoontje maar vind zen bosje krullen zo leuk. Hadden een afspraak maar geannuleerd omdat hij op schoot ook niet blijft zitten Maar het is de helft van tijd een wilde boel🙈 hij kan echt niet stilzitten dus ben indd benieuwd wat hier de ervaringen zijn!!.
3 jaar geleden
Hier bij de thuiskapper, dus in zijn eigen stoel een koekje erbij en toen ging het nettjes, wel al training gedaan met papa zijn scheermachine door tegen hem aan te houden dat hij wend aan het geluid en trillingen. Hetzelfde met een schaar maak het knippende geluid in de buurt van zijn hoofd dat hij leert dat er niets gebeurt
3 jaar geleden
Onze zoon is al 6x naar de kapper geweest. Ze gebruikt de tondeuse en de rest schaar. Gaat prima. Nooit problemen gehad. Een speeltje meenemen helpt wel
VRIEND
3 jaar geleden
En hoe was het?? Hier ook vd eerste keer naar de kapper geweest week geleden
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Suzanne94
Leuke foto! 't viel hartstikke mee. Hij vond 't ook best leuk.
Aah fijn!
3 jaar geleden
Reactie op Sylvia1985
Waar is dit? Ziet er gaaf uit!!
Haarlem! Bij meneer paprika in het gebouw. Kinderkapper. 😊
3 jaar geleden
Haarlem! Bij meneer paprika in het gebouw. Kinderkapper. 😊
Oh, wist niet dat ze daar ook kinderkapper hebben! Leuk! Er zit ook een leuke in die kinderwinkel in dat kleine steegje achter de kleine Houtstraat.
3 jaar geleden
Reactie op Sylvia1985
Oh, wist niet dat ze daar ook kinderkapper hebben! Leuk! Er zit ook een leu ...
Oo echt. Dat wist ik dan weer niet. Leuk! Thanks 😊
3 jaar geleden
Mijn kleine meid (14 maanden) heeft nu ook echt lang haar. Lastige is dat vanaf haar kruin het haar naar voren valt, dus voor haar ogen 😂 Natuurlijk doen we gewoon altijd een staartje nu, maar weet iemand een leuk kapsel voor een dametje?