15 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt ook kiezen en die gebruikt te borstel juist als een soort bijring. We hebben geen gewone tandenborstel maar een borstel als een soort vingerhoedje. Misschien is dat iets?

3 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Onze zoon krijgt ook kiezen en die gebruikt te borstel juist als een soort ...
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😊

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😊
Het zat in mijn kraampakket😊 maar ik zie ze wel op Google als ik zoek op vingerhoedje tandenborstel. Succes:)

3 jaar geleden

Ik ben zelf tandartsassistente en het advies blijft toch om gewoon te poetsen. Dan maar in de houdgreep. Onze dochter vindt poetsen inmiddels ook niks, vreselijk om haar zo verdrietig te zien tijdens het poetsen, maar beter 2x even huilen op een dag, dan straks bij de tandarts om een gaatje te vullen.

3 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Het zat in mijn kraampakket😊 maar ik zie ze wel op Google als ik zoek op v ...
Heb ook even gekeken ze hebben hem van difrax bij de kruidvat ga het zeker proberen bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ik ben zelf tandartsassistente en het advies blijft toch om gewoon te poets ...
Zelfs dit probeer ik.. Maar ze weigert echt en krijg het niet voor elkaar met een normale tandenborstel tong ervoor en lip ervoor dat ik er niet bij kom, ga de vingertandenborstel proberen hopelijk is dit wel een succes.

3 jaar geleden

Ach een keertje niet poetsen is echt niet het einde van de wereld hoor..

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ach een keertje niet poetsen is echt niet het einde van de wereld hoor..
Klopt maar het gaat niet om een keertje helaas het is iedere avond dat het zoveel pijn doet dat ze echt niet wil poetsen en haar lip en tong ervoor doet boven gaat het nog wel maar onder lukt helemaal niet..

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Klopt maar het gaat niet om een keertje helaas het is iedere avond dat het ...