15 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon krijgt ook kiezen en die gebruikt te borstel juist als een soort bijring. We hebben geen gewone tandenborstel maar een borstel als een soort vingerhoedje. Misschien is dat iets?

3 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Onze zoon krijgt ook kiezen en die gebruikt te borstel juist als een soort ...
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😊

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? 😊
Het zat in mijn kraampakket😊 maar ik zie ze wel op Google als ik zoek op vingerhoedje tandenborstel. Succes:)

3 jaar geleden

Ik ben zelf tandartsassistente en het advies blijft toch om gewoon te poetsen. Dan maar in de houdgreep. Onze dochter vindt poetsen inmiddels ook niks, vreselijk om haar zo verdrietig te zien tijdens het poetsen, maar beter 2x even huilen op een dag, dan straks bij de tandarts om een gaatje te vullen.

3 jaar geleden

Reactie op Anoukv

Het zat in mijn kraampakket😊 maar ik zie ze wel op Google als ik zoek op v ...
Heb ook even gekeken ze hebben hem van difrax bij de kruidvat ga het zeker proberen bedankt!

3 jaar geleden

Reactie op B91

Ik ben zelf tandartsassistente en het advies blijft toch om gewoon te poets ...
Zelfs dit probeer ik.. Maar ze weigert echt en krijg het niet voor elkaar met een normale tandenborstel tong ervoor en lip ervoor dat ik er niet bij kom, ga de vingertandenborstel proberen hopelijk is dit wel een succes.

3 jaar geleden

Ach een keertje niet poetsen is echt niet het einde van de wereld hoor..

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ach een keertje niet poetsen is echt niet het einde van de wereld hoor..
Klopt maar het gaat niet om een keertje helaas het is iedere avond dat het zoveel pijn doet dat ze echt niet wil poetsen en haar lip en tong ervoor doet boven gaat het nog wel maar onder lukt helemaal niet..

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Klopt maar het gaat niet om een keertje helaas het is iedere avond dat het ...
Ja dan is het wel lastig, wat doet ze met de tandenborstel als ze hem zelf vast houd? Mijn zoontje poetst namelijk ook zelf na dat ik heb gepoetst bij hem..

3 jaar geleden

Je kan die tandenborstels bestellen bij heppie joe, daar heb ik ze gezien in de webshop

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ja dan is het wel lastig, wat doet ze met de tandenborstel als ze hem zelf ...
Dit heb ik vanaf het begin dat ze tandjes kreeg gedaan iedere x zelf laten poetsen maar nu doet ze dat niet meer helaas.. ze wil wel graag mijn tanden poetsen als ik haar er 1 geef en zelf probeer te poetsen met de andere. Maar alsnog mag ik de onderkant van haar tandjes niet poetsen boven gaat makkelijker. Heb gekeken bij de kruidvat maar ze hebben hem alleen op de site en niet in de winkel dus even bestellen dan maar 😊

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht.. deze accepteerd hij wel .. hij zit nu ook in lastige fase met tandenpoetsen. Hij kauwt er ook geregeld zelf op waardoor die zelf ook poetst🙈 alleen soms bijt die zo hard dat ik hem niet ksn bewegen. Maar ik vind het een ideaal ding! Kan even niet op naam komen zal zo even aan vriend vragen!!

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Wij hebben deze gekocht.. deze accepteerd hij wel .. hij zit nu ook in last ...
Heel fijn ding lijkt dit me, hoor graag de naam! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Nohkie

Heel fijn ding lijkt dit me, hoor graag de naam! 😊
Dit is hem even googelen en je hebt hem

3 jaar geleden

Als er een tand of kies doorkomt zijn wij wat makkelijker met poetsen. Weet niet of er wel eens iets getrokken is bij je, dan blijf je zelf ook vaak even met tandenborstel uit de buurt van het "rauwe" gedeelte. Wel proberen maar zodra je pijnreactie ziet, nog even poetsen wat wel goed ging en gewoon lekker stoppen. Ze grijgen echt geen slecht gebit van een paar keer slecht of niet poetsen. Nu belangrijker dat je zorgt dat ze niet anti tandenpoesten wordt.