24 Reacties

3 jaar geleden

wauwie die van mij va 10 mnd heeft er nog maar 2 😪

3 jaar geleden

Ja hier ook! Komen 4 tegelijk door😱 ik denk maar zo.. Daar zijn ze snel vanaf.. Maar het is wel heel erg snel

3 jaar geleden

Hier ook nog maar 2 tanden (10 maand). Maar is bij elk kindje anders natuurlijk. In jouw plaats zou ik blij zijn... dan zijn ze (en jij ook) er sneller vanaf. 🙈 Heeft er er veel last van?

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 10 maanden heeft nog geen enkel tandje 😱😂

3 jaar geleden

Gelukkig valt het wel mee met het last er van hebben. Een aantal stevige luiers en soms humeurig maar dat kan ook een sprongetje zijn. Ze is sowieso snel. Ze loopt nog net niet los

3 jaar geleden

Wat is snel de 1 is vroeg met bewegen, de ander vroeg met praten en de ander gaat als een speer met het gebit🙈 Hier een kwebbelkont met 7 tanden. 10.5 maand oud.

3 jaar geleden

Reactie op LPo

Mijn zoontje van 10 maanden heeft nog geen enkel tandje 😱😂
Herkenbaar, hier bijna 11mndn en nog niks 🙈

3 jaar geleden

Ons zoontje van 10.5 maand heeft 6 tanden. Kiezen nog niet gespot. 😉

3 jaar geleden

Reactie op LPo

Mijn zoontje van 10 maanden heeft nog geen enkel tandje 😱😂
Hier ook!😵 tandloos bekkie

3 jaar geleden

Hier 1 ondertand en al weken last. Eigenlijk zijn we al vanaf 4 maanden begonnen met rommelen en doen. Ik mag hopen dat er straks een paar terug komen dat het daarna weer even rustig wordt voor hem. Vind het zo zielig voor die kleintjes

3 jaar geleden

Hier een dame met 8 tanden en zoiezo 1 kies. (Weet wel zeker dat ze er meer heeft, want die vuurrode wangetjes zeggen genoeg.) Ze kreeg haar 1e tandjes en kies zo rond de 6 maanden allemaal achter elkaar. Helaas doet ze haar mond niet op commando open. Ja als er eten in gaat. Maar m’n vingers zijn al lang niet meer veilig 🤣

3 jaar geleden

Onze zoon heeft in rap tempo ook 8 tanden gekregen, zou ons niet verbazen als de kiezen ook snel zullen volgen.

3 jaar geleden

Onze dochter van 10,5 maand heeft er nog geen🤣 zitten al maanden te zeggen volgens mij krijgt ze tandjes maar nog steeds niks.

3 jaar geleden

Reactie op Tan30

Onze dochter van 10,5 maand heeft er nog geen🤣 zitten al maanden te zeggen ...
Kwam hier ook pas na 10 maand, 3 weken tijd 6 randen erdoor 😱

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Kwam hier ook pas na 10 maand, 3 weken tijd 6 randen erdoor 😱
Ze zal idd het hele gebit wel in een keer krijgen🤣 wel zielig 6 tegelijk! 😳

3 jaar geleden

Reactie op Tan30

Onze dochter van 10,5 maand heeft er nog geen🤣 zitten al maanden te zeggen ...
Hier ook, zoontje 10.5 maand en nog niks.

3 jaar geleden

Reactie op Tan30

Ze zal idd het hele gebit wel in een keer krijgen🤣 wel zielig 6 tegelijk! ...
Hij heeft het keurig doorstaan gelukkig. 🥳 en maakt er gelijk gebruik van door van alles af te bijten. Zelfs karton 🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op LPo

Mijn zoontje van 10 maanden heeft nog geen enkel tandje 😱😂
Hier 11 maanden en ook nog geen tanden 😉

3 jaar geleden

Hier nog niks noppes nada geen tandjes. 10,5 maanden. Wacht met smart op het eerste tandje 🥴. Ben bang dat ze ze straks ook allemaal tegelijk krijgt.

3 jaar geleden

Hier ook al veel tandjes, 10e tand komt nu door. 2e kies, arm kind. Maar ze moeten toch allemaal een keer doorkomen. Hebben we het maar snel gehad zullen we dan maar zeggen:)