6 Reacties

5 jaar geleden

Hey, Ik heb diverse websites van verloskundigen binnen 5 km gelezen en bekeken en ben af gegaan op mijn gevoel. Je zal het uiteindelijk toch moeten ervaren. Wanneer je er tijdens het eerste bezoek geen goed gevoel bij hebt kun je altijd nog wisselen toch?

5 jaar geleden

Reactie op Niva

Hey, Ik heb diverse websites van verloskundigen binnen 5 km gelezen en beke ...
Dank je wel voor je reactie. Ik ga ook maar even een lijstje maken van wat er in de buurt is en dan kiezen.

5 jaar geleden

Bij ons keuze uit 2 instanties. Bij de ene kon ik mij alleen online aanmelden en kreeg ik via de mail een afspraak bevestigd! Bij de ander kon ik bellen en heb ik 20 min mee aan de lijn gehangen! Ik vind het persoonlijke contact en klein team erg belangrijk! Dat zijn mijn eisen op dit moment :)

5 jaar geleden

Ik had eigenlijk een verloskundige praktijk uitgekozen die heel erg pro-waterbevalling enz was (dat was 5 jaar geleden nog niet zoveel). Dus die benaderd, maar ik woonde te ver weg. Zij hebben me toen verwezen naar een gelijkgestemde praktijk die dichter bij huis zat.

5 jaar geleden

Ik heb inmiddels gekozen en heb een eerste afspraak staan voor 17 juli (dan 8 wkn en 5dgn). Uiteindelijk gekozen op beschikbaarheid, vond het wel fijn dat je ze gewoon kan bellen op elk moment (kwam er een paar tegen met alleen tussen 1 en 3 bellen 🙄). Eerste telefoontje was positief, nu de intake afwachten.... vind het wel spannend :D.

5 jaar geleden

Ik heb een verloskundigepraktijk gekozen met meer dan 2 verloskundigen. Ze werken met een roulatiesysteem in de afspraken, dus toen de bevalling begon vorig jaar, kende ik alle verloskundigen wel en ik had het geluk dat onze favoriet dienst had dat weekend! Een kleinere praktijk vond ik wat spannend, want wat als er meerdere tegelijk bevallen en er ineens iemand onbekends binnenkomt.