32 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben die ook ik heb toevallig laatst opgezocht dat ze vanaf 67 cm in dat zitje mogen en de wieg mag maar tot 75cm. Ik neem aan dat ze vast genoeg zitten en dus niet volledig hoeven te kunnen zitten en dat dat dus wel kan!

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Slapen jullie kindjes ook nog wel eens als ze in het zitje zitten/bijna lig ...
Mijn dochter is een buikslaper in bed, maar slaapt nu ook gewoon in de buggy als we onderweg zijn, of ze nu zit of ligt. Ik doe het dan meestal helemaal in ligstand als ze in slaap is gevallen. Op reis vreesde ik hier ook voor, dat ze haar dutjes tussendoor niet zou kunnen doen. Maar ze sliep gewoon goed door wanneer ze slaap had.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Slapen jullie kindjes ook nog wel eens als ze in het zitje zitten/bijna lig ...
Als de kinderwagen in ligstand zet haat hij gewoon slapen als hij moe is :)

4 jaar geleden

Heb ook de joolz day 3, sinds 2 weken omgebouwd (is nu 7 maanden) en gaat hardstikke goed 👌🏻

4 jaar geleden

Dit was vanmiddag... maar ze viel nog wel in slaap toen ik haar weer op haar rug legde... dus nog even wachten met het ombouwen denk ik...?

4 jaar geleden

Zit hier sinds 3 maanden al in de zitting, al kan ik deze wel op 5 standen zetten

4 jaar geleden

Ons zoontje is as vrijdag 7 maanden en zit net een week in het zitje. Hij paste bijna niet meer in de bak. En hij wilde eigenlijk de hele tijd omhoog komen. 😊

4 jaar geleden

Hoi mama, Onze dochter zit sinds twee wagen in het zitgedeelte. Wij hebben de quinny moodd, deze kan op 3 standen. Ik heb haar op stand 2 in de wagen en als ze in slaap valt, zet ik hem in stand 3, dat is helemaal plat. Bij ons was de reiswieg een groot drama, ze heeft er letterlijk twee keer in gelegen. Ze huilde en krijsde alles bij elkaar. Ik heb haar daarna altijd in de draagzak gehad en af en toe in de maxi cosi. Dat vond ze soms wel leuk, omdat ze dan kon zien. Twee weken geleden het zitgedeelte erop gedaan en mevrouw vind het helemaal geweldig! Zo kan ze lekker meekijken! Als je gevoel zegt dat je kindje er aan toe is, zou ik het gewoon uitproberen! Onze dochter wilt namelijk de hele tijd zitten en houdt de hele dag buikspier oefeningen om der hoofdje omhoog te houden, zodat ze lekker kan kijken.

4 jaar geleden

Dit was de allereerste keer!

4 jaar geleden

Het lijkt trouwens alsof ze best wel rechtop zit, maar dat is niet zo. 😊

4 jaar geleden

Hier zit ze half. Dus niet op de laatste stand en niet op de hoogste. Zo zit ze heel graag. Want ze wil echt alles zien 😅

4 jaar geleden

Onze dame zit idd ook al in het zitje omdat ze niet meer in de bak en maxicosi past haha🙈 hebben hem op de half lig stand en gaat perfect!