12 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Mijn dichter wordt 3 in februari. Ik gebruik de kinderwagen als ik ga shoppen of na de speeltuin is zij dan moe. Voor de rest probeer ik zonder.

één jaar geleden

Voornamelijk als ik niet wil dat ie wegloopt... dus even de stad in. Z'n broertje is net 1 dus daardoor ook zelf minder flexibel in achter hem aan rennen

één jaar geleden

Onze meid is ook bijna 3. We gebruiken de buggy alleen nog als we lang gaan lopen of als het ergens echt te chaotisch is. Voor de rest loopt ze en blijft ook redelijk goed bij ons.

één jaar geleden

Nee alleen de buggy nog voor boodschappen/bibliotheek als onze dochter geen zin in de loopfiets heeft.

één jaar geleden

Nee vanaf bijna 2 enkel mee op de loopfiets :) (of gewoon lopen) Sinds kleine broer geboren is, een enkele keer mee op het plankje aan de wandelwagen. Hij wordt in februari 3.

één jaar geleden

Ons zoontje is 2 word 3 in februari. En ja we gebruiken de kinderwagen nog , boodschappen en naar de speeltuin. Anders gaan we soms met bus dichtbij. Of even lopen.

één jaar geleden

Alleen de buggy nog. Maar ook steeds minder. Alleen als ik de stad in ga

één jaar geleden

Echt al weken niet gebruikt. We gaan morgen naar de Veluwe en nemen hem dan wel mee zodat we grote afstanden kunnen lopen en zij een dutje kan doen als ze dat wil. Dus bij uitzonderingen nemen we hem af en toe weer mee.

één jaar geleden

Ik heb inmiddels een buggy. Voor langere stukken zoals wandelen, stad.

één jaar geleden

Kinderwagen is hier al 1,5 jaar weg en hebben een buggy. Veel handiger. Wordt ook alleen gebruikt als we echt een dag weg gaan of lange stukken gaan lopen

één jaar geleden

Ja heel soms. Ons zoon is ook 3,,en En hij oud er van om samen met ons meet lopen.

één jaar geleden

Nee, we gebruiken m voor de jongste (1 jaar) en soms gaat de oudste op een meerijplankje maar eigenlijk moet hij van mij gewoon lopen, op de fiets of op de step mee. We hebben nog wel een buggy maar gebruiken die ook niet veel.