28 Reacties

4 jaar geleden

Hier snachts alleen een romper met korte of lange mouwen en dan de mouwen aan de slaapzak. Verder niks. Dekentjes hebben hier geen zin, aangezien hij na 2 minuten ergens anders in bed ligt 😅

4 jaar geleden

Korte mouwen romper, lange mouwen pyjama en slaapzak zonder mouwen niet dik maar ook niet heel dun..

4 jaar geleden

Alleen pyjama pakje met zomerslaapzak. Nu word het weer wat kouder dus dan pak ik een romper met korte mouw en een dikkere slaapzak met mouwen. Een deken gebruik ik niet want mijn kleine ligt binnen een paar tellen ergens anders in haar bedje.

4 jaar geleden

romper korte mouwen + normale slaapzak zonder mouwen + pyjama boxpakje + later in de avond dekentje

4 jaar geleden

Kamer is 17.7 graden. Korte mouwen omper, broekje, sokken, shirtje lange mouwen en een 0.8 tog waarde slaapzak (niet zomer dun, maar iets dikker, niet gevoerd), mouwen er niet aan.

4 jaar geleden

Romper met lange mouwen, een pyjama shirt en broek, sokjes en een normale dikte slaapzak zonder mouwen.

4 jaar geleden

Kamer is 17.7 graden. Korte mouwen omper, broekje, sokken, shirtje lange mo ...
Geen dekentje, want draait op zn buik

4 jaar geleden

Vind het ook altijd lastig te bepalen. Nu een romper zonder mouwen, lange mouwen pyjama en broekje in een zomerslaapzak met mouwen. Alleen koude handjes in de ochtend maar voor de rest voelt hij warm. Een dekentje werkt hier niet, te beweeglijk.

4 jaar geleden

Slaapzakje met mouwen, romper met lange mouwen en een pyjama broekje.. ik check s ochtends altijd even of hij niet koud of warm voelt en pas dan s avonds weer aan eventueel

4 jaar geleden

Lastig hè, ik vind het ook steeds weer zoeken. Ik heb romper korte mouw pyama shirtje lange mouwen , dunne slaapzak met korte mouw. Ik twijfel of ik alweer een dikker dekentje op zal doen. Hebben jullie dit al weer ??

4 jaar geleden

Ik vind het echt onwijs lastig te bepalen wat ik haar aan moet geven. Kijk altijd een beetje naam mezelf en we zijn beiden koukleumpjes. Ze draagt nu een rompertje met korte mouwen, pyjamaatje (shirtje + broekje) en een slaapzak (niet zomer, niet winter) met mouwen. Als het ietsje warmer is laat ik de mouwen van de slaapzak weg en eventueel vervang ik dan de korte mouwen voor lange mouwen. Een dekentje gebruiken we niet omdat ze toch niet stil blijft liggen. Daarom doe ik wel iets extra’s aan haar armpjes. Wij mensen kunnen onze armen onder de dekens doen, maar zo’n kleintje natuurlijk niet. Straks als het kouder wordt ga ik voor een dikkere slaapzak en eventueel een romper met lange mouwen onder de pyjama. Zit er aan te denken een wollen pyjamaatje aan te schaffen.

4 jaar geleden

Vandaag een romper lange mouw en padded slaapzak van hema (2,5 tog geloof ik), geen dekentje.

4 jaar geleden

Maar het blijft lastig.. is nu ongeveer 19 graden. Als ik een dunne slaapzak doe (0,8 tog) dan een pyjamabroekje+romper korte mouw+shirt lange mouw)

4 jaar geleden

Ik probeer me altijd in te beelden wat ik zelf lekker vind.. lig nu ook lekker onder deken, ha!

4 jaar geleden

Bij ons slaapt hij in een rompertje met korte mouwen, pyamatje met broekje, dunne slaapzak en een lakentje. Meneer wil graag strak ingestopt worden maar daar is smorgens niets meer van te zien😅

4 jaar geleden

Kamer is 20 graden. Slaapzak 2,5 tog zonder mouwen met een lange mouwen romper 😄

4 jaar geleden

Hier een romper lange mouwen, zomerslaapzak met mouwen, laken en deken. Geef ik hem minder dat wordt hij snachts wakker. Het is rond de 17 graden op de kamer en hij is een beetje een koukleum met slapen

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Korte mouwen romper, lange mouwen pyjama en slaapzak zonder mouwen niet dik ...
Hier hetzelfde.

VRIEND

4 jaar geleden

Kamer is 20 graden ongeveer. Korte mouw romper, pyjamapakje, dunne slaapzak zonder mouwen en een lakentje.

4 jaar geleden

Hier korte mouw romper pyjama shirt dikke slaapzak van puckababy alleen het herfst gedeelte en blote benen en geen dekentje daar blijft ze Toch niet onder liggen dus onnodig 🤣