28 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Hier korte mouw romper pyjama shirt dikke slaapzak van puckababy alleen het ...
Hier ook puckababy herfst! Zo lekker om mee te kroelen die teddy buitenkant. Maar met korte mouwen meer dan genoeg. 😊

4 jaar geleden

Hier is de slaapkamer +- 18 graden. Lange romper, pyjamapakje met sokjes eraan, slaapzakje zonder mouwen, 0.5 tog. Maar vind het ook altijd zoeken 🙃

4 jaar geleden

Ons zoontje krijgt altijd 1 arm terug gewurmd in de slaapzak met lange mouwen....iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen? Slaapzak is van puckababy 4 seizoenen.

4 jaar geleden

Dit overzichtje geeft aan wat aangeraden wordt. Volg dit wel

4 jaar geleden

Reactie op PatriciaT

Ons zoontje krijgt altijd 1 arm terug gewurmd in de slaapzak met lange mouw ...
Helaas heeft mijn dochtertje dat ook met de herfstslaapzak. Hij is nog wat te groot voor nu. Hopelijk in het voorjaar te gebruiken..

4 jaar geleden

Bij ons lange mouwen romper met lange mouwen slaapzak, maar wel dunne slaapzak. Als t warm is doen we of de mouwen van de slaapzak eraf of romper met korte mouw

4 jaar geleden

ik denk dat het per kind verschilt. wij doen korte mouwen romper, pyjama shirt en broekje, tussenslaapzak zonder mouwen en dekens (laken, dekentje) onze dochter tut met haar lakentje dus die kan niet worden gemist en ondanks dat ze al 8 maanden is, is het een heel iell meisje van nog geen 7 kilo die vaak ondertemp heeft..en daar word ze dan weer wakker van..dus er ligt ook regelmatig een mini vliesdekentje in eer bedje. ze is mega beweeglijk dus dit heeft ze alleen maar nodig om in slaap te komen.

4 jaar geleden

Reactie op PatriciaT

Ons zoontje krijgt altijd 1 arm terug gewurmd in de slaapzak met lange mouw ...
Mouw een (paar) keer omslaan, dan wordt t uiteinde smaller en kan het handje minder snel terug denk ik