99 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter was bij de geboorte 2790. Tot voor kort ook 56 aan gehad nu steeds vaker 62. Ze is nu 20 weken en gaat ook eindelijk richting 6 kilo. Maar volgt eigen lijn goed. Zei zit nog 5 flessen ivm laag gewicht tijdje terug.

4 jaar geleden

Ons meisje van 2-3-2020 (41weken) had bij de geboorte een gewicht van 4555 en was 56 cm. We gaan nu naar maat 68馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Aukje-25

Ons meisje van 2-3-2020 (41weken) had bij de geboorte een gewicht van 4555 ...
Wauw wat een flink meisje! Hier even een update. Sinds deze week naar maat 62 over gegaan. Nu 21 weken en zo鈥檔 7 kg. 馃Ц

4 jaar geleden

Hier van 24-2 en met geboorte 3440 en 52cm. Nu cm weet ik niet maar iig 8!kg en maar 74 begint te passen (krijgt volledige borstvoeding)

4 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Dochter is vandaag 16 weken en zit nu tussen 50 en 56 in. Laatste keer dat ...
Inmiddels 19 weken (morgen) en maat 50 is nu wel verleden tijd (snik snik 馃槶, haha). 4,8 kilo en 57 cm. Ze groeit niet heel hard... 馃槄

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 15 februari zot in maat 62/68. Al merk ik dat e rompers toch wel in de lengte te klein worden 馃槄馃槄

4 jaar geleden

Onze zoon van 29 januari zit nu in maat 80 haha, over verschil gesproken. Ook met maat 50 begonnen, elke 3 weken hebben we een geheel nieuwe gaderobe nodig..

4 jaar geleden

Ons meisje is nu ruim 5 maand en net in maatje 56.. bij dr geboorte 19 januari woog ze 2252gr en was ze 44cm. Drinkt nu 5 flessen van 180+6. Zijn gisteren begonnen met groente hapjes.

4 jaar geleden

Ons meisje Indie Lou, nu 19 weken. geboren op 15-02-2020 met een gewicht van 3480 gram en 49 cm. Afgelopen vrijdag woog ze 6690 gram. Ze heeft nu maatje 62/68, maar merk dat 62 nu wel aan de krappe kant zit. 14 juli weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang ze dan is馃槉 Ik ben al begonnen met inslaan van kleertjes 6 tot 9/12 maanden. 馃榿

4 jaar geleden

Ons zoontje is nu 19 weken. Geboren met een lengte van 48cm en 2496gram. Nu 62cm en bijna 7kg! 馃檲 broekjes maat 68 en shirtjes 62

4 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Ons zoontje is nu 19 weken. Geboren met een lengte van 48cm en 2496gram. Nu ...
Leuk om te zien, bij de geboorte was mijn zoontje dus 48.5cm maar wel een stuk zwaarder 3665gr. Nu 21 weken en net in maat 62. Gisteren naar het consultatiebureau geweest en was nu 63,5cm en 6,8 kg. 馃Ц

4 jaar geleden

Zoon 4,5 maand heeft nu maat 68, maar moet binnenkort voor broekjes een maat groter denk ik. Hij was bij de bevalling 50cm en 4,1 kg

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Ons meisje Indie Lou, nu 19 weken. geboren op 15-02-2020 met een gewicht va ...
Heb je ook vooral bij de broekjes toevallig?

4 jaar geleden

Heb je ook vooral bij de broekjes toevallig?
Ja, toevallig ook de broekjes. Ons dochtertje had wel lange beentjes bij de geboorte, maar het ligt bij ons denk ik aan haar bovenbeentjes, die worden lekker spekkig nu haha

4 jaar geleden

Zoon 4,5 maand heeft nu maat 68, maar moet binnenkort voor broekjes een maa ...
Ps. Mooie naam heeft je zoontje! Stond ook op ons lijstje als het een jongetje zou worden馃槉

4 jaar geleden

Bij ons ook een kleintje. Hij is overmorgen 20wkn en zit nog steeds in Mt 56 馃き bij geboorte (36+6) was hij 3.308 en 48cm. Kwa lengte zat hij vorige maand op bijna 61cm. Moet maandag weer naar cb, dus ben benieuwd. Ze zeggen dat hij netjes zijn curve volgt kwa lengte. Gewicht ging vorige maand niet zo goed... Heb hierdoor een eigen weegschaal aangeschaft en hij gaat nu goed kwa gewicht. Mijn man is 2mtr en ik 1,69 cm dus ze verwachte een grote baby bij geboorte.. Helaas zet die gedachte nu in real life niet door hahaha

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Wauw wat een flink meisje! Hier even een update. Sinds deze week naar maa ...
Mijn man is 2mtr en ik ben 1,88 en onze dochter van 11 is ook een lange dame馃檭馃槉 zit in de familie 馃槈

4 jaar geleden

Mijn dochter is zeker aan de kleine kant, maar wij gaan veel eerder naar een grotere maat. Toen ze maar net 56 lang was, waren wij al met maat 62 begonnen. Dat ging bij mijn zoon ook zo. Zoontje was erg gemiddeld met lengte, maar gewicht aan de bovengrens en soms overheen, nu niets van te zien, en dochter was/is erg klein, ondergrens en gewicht gemiddeld. Wij houden niet van dat gefriemel bij het aankleden of dat het te strak zit. Komt door onze lekker mollige baby's 馃槄. Ze zijn en waren echt spekkig. Heerlijk, maar erg vervelend met aankleden. Hoofd en 1 arm lukt wel, maar 2e arm niet.

4 jaar geleden

Ons binkie is van 8-2 en is 68 cm en 7.5 kilo. 48cm en 3580 gram bij de geboorte

4 jaar geleden

Ons grote vriend 4 maanden nu. Heeft maat 68 馃檴 bij de geboortje was hij 3,4 kl en 52 cm. Hij groeit zo hard 馃槏