27 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe het wel. Vind het een kleine moeite.

4 jaar geleden

Ik doe het meestal met m’n eigen ook nog wel! En die van mijn oudste van 6 jaar was ik ook nog steeds voor het dragen!

4 jaar geleden

Ik doe het ook voor mezelf, dus zeker voor de baby!

4 jaar geleden

Ik doe het ook, sowieso eigenlijk altijd. Maar dat komt vooral omdat mijn vriend er eczeem van krijgt wanneer ik het niet doe. Mijn zoontje is ook eczeem gevoelig dus tegenwoordig doe ik het bij al onze kleding eigenlijk. Kleine moeite ☺️

4 jaar geleden

Hier gaat alles wat nieuw is in de wasmachine.. dan bedoel ik dingen zoals kleding en knuffels enzo.. plastic speelgoed en dergelijke word afgewassen voor hij het krijgt .. Die fabrieksstoffen kunnen nooit goed zijn voor de kleintjes denk ik, voor ons zijn ze namelijk ook niet echt gezond.. vooral de bleekstoffen in nieuwe kleding zijn volgens mij schadelijk voor de tere babyhuid.. en daar komt nog bij dat mijn zoontje echt alles in zijn mond stopt. Dus op deze manier probeer ik de kans op schadelijke stoffen en bacteriën zo klein mogelijk te maken voor hem ..

4 jaar geleden

Ik doe dat altijd! Zelfs ook nog voor mezelf en voor mijn man. Je weet nooit wie dat heeft aangehad om te passen...

4 jaar geleden

Hier gaat ook alles eerst in de was.. van ons alle 5... vind ik een fijner idee want je weet niet wie er allemaal heeft aangezeten...

4 jaar geleden

Ik vind dat ik het moet wassen, alleen meestal kan mijn zoon van zes niet w88. en mijn man ook. Ik probeer vooraf alles te wassen, tenzij iemand niet kan w88 of echt nodig heb, behalve de ondergoed, die was ik wel vooraf. Mijn zoon heeft ook eczeem, maar dat heeft niet met de kleertjes te maken.

4 jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet altijd doe. Maar meestal zit er een hele vieze geur aan dus dan was ik het eerst!

4 jaar geleden

Ik was alle nieuwe kleren! Voor Corona ook al, maar nu met Corona zeker!!

4 jaar geleden

Ook ik was alles vooraf. Niet alleen de kleertjes, maar ook boekjes en speelgoed. Je weet toch maar nooit wie het allemaal in zijn handen heeft gehad en hier verdwijnt echt alles in zijn mondje..

4 jaar geleden

Reactie op Mipas

Ook ik was alles vooraf. Niet alleen de kleertjes, maar ook boekjes en spee ...
Dat doen wij ook .

4 jaar geleden

Ja wassen wel (bij ons allemaal) maar strijken niet meer. Ben al trots dat me dat bij de eerste maatjes wel is gelukt 😂😊

4 jaar geleden

Wij doen het met alles;kleertjes, speelgoed .... Ook zeker omwille van het covid 😔 Wij nemen geen risico's.

4 jaar geleden

Ik was nog steeds de kleertjes voor at ik ze hem aantrek. Hoewel mijn schoonmoeder dat laatst niet had gedaan, viel me op 🙈

4 jaar geleden

Dat doe ik zwz ook met m'n eigen kleding. Dit ivm chemische stoffen zoals verf. Daarbij die weet heeft t heel lang in een magazijn gelegen. Ik vind nieuwe kleding altijd zo stinken🙈😂

4 jaar geleden

Ik was ook alle nieuwe kleding hoor. Zowel dat van onze dochter als van ons zelf.

4 jaar geleden

Laat ik ook es even wat van team gemakzuchr horen: Ik vanaf het begin wel gedaan. Nu niet meer ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

Laat ik ook es even wat van team gemakzuchr horen: Ik vanaf het begin wel g ...
Kijk! Ik wilde er ook mee stoppen. Maar wist niet zeker of het echt nodig was of dat het slecht is voor de huid oid.

4 jaar geleden

Mijn kraamhulp zei dat het in de kraamweek al niet meer hoefde. Als er een sterke nieuwe geur aan zit doe ik het anders niet. Net zoals wassen met normaal wasmiddel en wasverzachter dat doe ik ook al vanaf de kraamweek