27 Reacties

4 jaar geleden

Niet meer bij alles. Maar vaak wel. Maar strijk nog steeds alles ook omdat ik zie dat als ze het aan heeft er netter uitziet en 1x met de strijkijzer erover en klaar. Meestal paar min zolang ben je ook bezig om alles netjes op te vouwen.

4 jaar geleden

Ik doe dat echt niet altijd, eerste maandjes wel maar nu enkel hetgeen ik raar vind ruiken. Babykleren worden niet gepast in de winkel maar mijn kleren was ik meestal wel wanneer ze nieuw zijn. Ik vond het de eerste maandjes zo jammer dat een paar van haar kleertjes er al gedragen uitzagen wanneer ik ze nieuw waste. Ik was ze dan volgens het labeltje 🤷🏻‍♀️. En ik gebruik sinds twee maanden wel wasverzachter. Haar huid ziet er heel normaal uit...

4 jaar geleden

Reactie op LatifaEM

Ik doe dat echt niet altijd, eerste maandjes wel maar nu enkel hetgeen ik r ...
Dank je :)

4 jaar geleden

Ik heb ooit eens 3 dagen als orderpicker gewerkt bij een groot kledingbedrijf. Man, wat ik daar gezien heb: waar mensen met hun vieze schoenen over de kleding liep, waar het op de grond gevallen was. Neee, ik was al mijn nieuwe kleding eerst. Vind het ook altijd stinken. Alleen, de wollen kleertjes was ik niet van te voren. Die was ik überhaupt bijna niet, op rompers na. Deze hang ik altijd een nachtje in de badkamer na het douchen.

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Ik heb ooit eens 3 dagen als orderpicker gewerkt bij een groot kledingbedri ...
Ik heb trouwens nooit zin om verschillende wasjes te moeten draaien, dus haar kleertjes en rompers gaan allemaal op een wol programma en de washandjes, spuugdoeken etc. Gaan gewoon met onze was mee op 40 graden eco stand. Ik gebruik zoiezo geen wasverzachter En was altijd met sonett eco zonder parfum (omdat ik zelf uitslag krijg van veel wasmiddelen) voor de geur voeg ik een paar druppels sinaasappel of lavendel etherische olie toe. Vlekken verwijder ik altijd met ossengal zeep van sonett. En mocht er toch nog een kleur vlek in zitten hang ik het in de zon, dan verbleekt de vlek 9/10 keer wel en zie je er niks meer van.

4 jaar geleden

Ik was eigenlijk alles op een standaard programma 40 graden. Alles gaat gewoon bij elkaar. Alleen de eerste keer heb ik op kleuren gewassen, zodat de kleur er een beetje uit zou gaan. Tot nu toe is nog niks verkleurd, dus ik vind het prima. Nieuwe kleding was ik vaak wel mee, maar zoveel nieuwe kleding koop ik niet meer. Heb al kleding liggen voor een jaar lang, dus alles al in 1 keer gewassen😁

4 jaar geleden

Ik was alle kleding wat ik koop eerst uit voordat mijn dochter het aan krijgt. Vind het in deze tijd ( Corona) een fijn idee als het fris is. En alle kleertjes van haar gaan bij elkaar in. Draai voor haar een aparte wasmachine.