13 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 1 doet het al un ander halve maand ! Het is nu wel iets minder geworden. Helaas kan je er weinig tegen doen.

3 jaar geleden

Mijn dochtertje deed dit ook een paar weken achter elkaar. Er is nu ook een super klein stukje van een tandje af, weet niet of het daardoor komt. Ze is er gelukkig weer vanzelf mee op gehouden. Op momenten dat ze het deed probeerde ik haar af te leiden of snel een speentje te geven of iets anders wat ze in de mond kon stoppen.

3 jaar geleden

Onze zoon van 6 jaar doet het in zijn slaap van baby af aan. Volgens mijn zusje is dat normaal dat kinderen dat doen. Wanneer ze aan het wisselen zijn moet je in de gaten houden. Dan kun je van de tandarts een bitje krijgen.

3 jaar geleden

Mijn zion doet het al vanaf zijn eerste tandje, ze doen het omdst het raar en nieuw voelt in de mond, je kan er niet zoveel aan doen, alleen afleiden mrt iets anders wqt ze in de mond kunnen stoppen.

3 jaar geleden

Hier doet mijn zoontje het als hij moe is.. ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te geven. In de nacht doet hij het hier niet gelukkig.

3 jaar geleden

Onze meid knarst al sinds ze haar eerste stel tandjes had. Ik maakte me ook zorgen, vooral omdat ik zelf ook knars (in mijn slaap, terwijl Flora het alleen overdag zo nu en dan doet, maar ik krijg rillingen over mijn nek en rug als ik dat gepiep hoor) Ik heb haar meegenomen naar mijn tandarts, we moesten toch voor onze halfjaarlijkse controle. En hij gaf aan dat het normaal is. En we ons voorlopig nog geen zorgen hoefden te maken.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het toen hij 11 1/2 maand was ook 2 weken gedaan. Echt kei kei keihard deed hij het. Ik kreeg er zelf zo’n kippenvel en schrikreactie dat hij een keer zo is geschrokken van dat ik er zo van schrok dat hij er sindsdien (1 week terug) mee op is gehouden. Ik hoop echt dat dat zo blijft.

3 jaar geleden

Mijn zoontje van net 1 doet het ook sinds een maand. Je kan er niks aan doen. Ze ontdekken hun tanden en het stopt vanzelf.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Mijn zoontje heeft het toen hij 11 1/2 maand was ook 2 weken gedaan. Echt k ...
Ja het is echt een heel erg naar geluid. Ik ga dat morgen ook eens doen; keihard schrikken, kijken of het werkt. ;)

3 jaar geleden

Reactie op Tammy19840

Onze meid knarst al sinds ze haar eerste stel tandjes had. Ik maakte me ook ...
Ik knars ook zo nu en dan in mijn slaap, is mij verteld. Fijn om te horen dat je tandarts zei dat het niet zorgwekkend is!

3 jaar geleden

Reactie op szns

Mijn dochtertje deed dit ook een paar weken achter elkaar. Er is nu ook een ...
En dat is precies waar ik bang voor ben. Het klinkt zo hard, dat je haast denkt dat haar halve gebit naar beneden komt. Hoop dat Danaé er ook vanzelf mee op zal houden.

3 jaar geleden

Zo herkenbaar en zo een eng geluid. Onze meid doet het al maanden, het lijkt nu wat minder gelukkig. Tandje 7 en 8 komen eraan. Wij gaven haar bijtring, maar het knarsen vind ze interessanter...

3 jaar geleden

Ja onze dochter doet dit ook sinds een paar dagen!