26 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon bellen. Beter een keer te veel dan te weinig bellen.

4 jaar geleden

Yes gewoon bellen

4 jaar geleden

Ja, ik zou zeker bellen. Ook met name omdat de koorts weer terug komt na 1 koortsvrije dag.

4 jaar geleden

Ik zou gewoon bellen. Misschien een oor ontsteking of iets anders. Laten checken kan geen kwaad en wie weet zijn het wel de tandjes maar zou de rest uitsluiten 🥰

4 jaar geleden

ik zou zeker bellen... dan weet je in ieder geval. ik heb het laatst ook aangekeken en toen bleek ze oorontsteking te hebben en dat werd drama met haar pijn dus gewoon gaan en niet laten afschepen.. sterkte

4 jaar geleden

Onze dochter zit ook te rommelen, wordt s morgens wakker met 36,2 en gaat s avonds naar bed met 36,7 🤒 Gewoon je gevoel volgen, bel de huisarts, doe je verhaal en dan geven hun aan of je wel of niet moet komen! En stelt het jezelf weet gerust 😊 succes!

4 jaar geleden

Ja ik zou voor de zekerheid even bellen en je gaat jezelf daardoor ook beter voelen

4 jaar geleden

Gewoon bellen, anders blijf je zelf ook maar met de spanning zitten.

4 jaar geleden

Gewoon je gevoel volgen. En wat is koorts. 38 is verhoging en 39 tegen 40 aan is koorts. Als ze overdag er geen last van heeft, dan is het waarschijnlijk een oorontsteking ofzo. Je hoort het nu vaker.

4 jaar geleden

En de tandjes kunnen inderdaad ook meespelen. Net wat ik zei. Is het verhoging of koorts en een zetpil geven, helpt dat of niet? Ik snap je twijfel. En als jij zelf wilt bellen gewoon doen.

4 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Onze dochter zit ook te rommelen, wordt s morgens wakker met 36,2 en gaat s ...
Dat je temperatuur hoger is in de avond is heel normaal. Je temperatuur daalt 's nachts. 36.7 is een mooie temperatuur hoor!

4 jaar geleden

Ik zou zeker bellen, gewoon voor de zekerheid. Vanaf 38 graden is koorts, tandjes kunnen voor verhoging zorgen soms maar volgens mijn huisarts niet voor koorts.

4 jaar geleden

Gewoon bellen! Even na laten kijken kan nooit kwaad, zo kan je in iedergeval wel dingen uitsluiten. Beterschap met je dochtertje!!

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

Gewoon je gevoel volgen. En wat is koorts. 38 is verhoging en 39 tegen 40 a ...
Dat klopt niet wat je zegt. Tussen de 37,5 en 37,9 is verhoging, 38+ is koorts.

4 jaar geleden

Reactie op Miny Krul

ik zou zeker bellen... dan weet je in ieder geval. ik heb het laatst ook aa ...
Wat zielig!!😞 Je wacht vaak te snel af he want straks vinden je zo'n overbezorgde moeder! Hopelijk was het snel over

4 jaar geleden

Dank voor het advies, ik heb net gebeld en ze gaan in overleg wat te doen, omdat ze ivm covid liever geen afspraken plannen als het niet echt nodig is. Ik hoor vandaag meer!

4 jaar geleden

Hebben wij vorige week ook gehad heb toen ook enorm getwijfeld maar toch blij dat ik geweest ben, was een beginnende oorontsteking...

4 jaar geleden

Reactie op Broerenzus

Hebben wij vorige week ook gehad heb toen ook enorm getwijfeld maar toch bl ...
Oh jee ook al! Hoe testen ze dat als ik vragen mag?? Gewoon in het oortje kijken?

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Dat je temperatuur hoger is in de avond is heel normaal. Je temperatuur daa ...
Moet 37,7 zijn ☺️

4 jaar geleden

Oh jee ook al! Hoe testen ze dat als ik vragen mag?? Gewoon in het oortje k ...
Yep gewoon in oortje kijken, zien ze heel rap. Hij heeft 7 dagen antibiotica gekregen en nu toch al even koortsvrij. Ik vond het ook zo raar die koorts op en af ...