26 Reacties

vor 4 Jahren

Wij hadden dat ook. Op en af koorts, bleek een dubbele oorontsteking te zijn. Na een antibioticakuur was het over!

vor 4 Jahren

Reactie op Mlis

Wij hadden dat ook. Op en af koorts, bleek een dubbele oorontsteking te zij ...
Oh jee!! Nou ik ben terug gebeld dat ze haar vanmiddag om half 3 even willen zien. Ik hoop dat het natuurlijk niet is wat jullie zeggen maar als het wel zo is kan het in ieder geval behandeld worden! Zo zielig ☹️

vor 4 Jahren

Reactie op UBEK

Gewoon je gevoel volgen. En wat is koorts. 38 is verhoging en 39 tegen 40 a ...
Misschien wel handig om juiste informatie te geven bij een advies... 😅 vanaf 38 graden is wel degelijk koorts en tot 38 graden is verhoging.

vor 4 Jahren

Reactie op UBEK

Gewoon je gevoel volgen. En wat is koorts. 38 is verhoging en 39 tegen 40 a ...
Bij baby's is > 38 graden koorts. Hier afgelopen dagen ook 1 met koorts gehad, lijkt nu verbetering in te komen gelukkig.

vor 4 Jahren

Oh jee!! Nou ik ben terug gebeld dat ze haar vanmiddag om half 3 even wille ...
Hoe is het gegaan🥰

vor 4 Jahren

Reactie op R.mse

Hoe is het gegaan🥰
Ze is helemaal onderzocht en de dokter heeft niks kunnen vinden! Ze vermoed dat het een virusje is wat een beetje door sluimert. Ze heeft ons geadviseerd om te stoppen met zetpillen geven, zodat de koorts zijn werk kan doen en het virus het lichaam uit kan drijven. Met de zetpil onderdruk je dat een beetje legde ze uit, en dan kan het heel lang duren. Het is misschien even oncomfortabel voor mini, maar dan is ze er het snelst van af. Opgelucht dat het niks ergs was en nu hopen dat ze er snel weer boven op is! :)