4 Reacties

2 jaar geleden

Je kunt gewoon eerlijk zijn en het zeggen. Terplekke kan je zeggen: ik vind het erg leuk dat jullie er zijn, maar ik heb behoefte aan mn uurtje rust dus ik ga jullie gedag zeggen. Je staat op, neemt de baby mee en ga naar bed😅 Je kunt ook bellen en zeggen dat je nogal moe bent en geen behoefte hebt aan lange visites. Je moet echt aan je zelf denken hoor. Succes

2 jaar geleden

Of gewoon naar bed gaan en ze gewoon laten zitten. Dat doe ik😇 Gevaar is dat ze 2 uur later er nog steeds zitten. En spreek een eindtijd af en je partner erop af sturen, het is zijn familie, dus hij lost het maar op..

2 jaar geleden

Ja dat is echt wel moeilijk idd.. Ook dat ze dat niet uit zichzelf doen...🙄 maar ik zou idd zeggen van jongens als jullie het niet erg vinden de kleine en ik gaan weer even rusten op bed. Ik zie jullie graag de volgende keer. En tzt dat ze weer langskomen aangeven als is het via de app dat het echt max een uurtje is.

2 jaar geleden

Gewoon aangeven dat visite nog vermoeiend is voor jou en je kindje. En dat je het heel gezellig vind dat ze er zijn maar je graag na een uur nog wil gaan liggen met de kleine om bij te komen van een lange ochtend. Dat mensen op kraamvisite komen rond lunchtijd, blijven zitten en verwachten bedient te worden begrijp ik sowieso niet....neem dan op z'n minst zelf eten mee voor het gezinnetje als je verwacht te blijven lunchen