11 Reacties

4 jaar geleden

Onze zoon, even oud, doet dit ook. Is idd een voorteken maar zegt niet dat dit onmiddellijk zal zijn hoor, kan nog wel even duren 😉

4 jaar geleden

bedoel je knietjes naar de buik toe en dan kont omhoog, als ze op hun buik liggen? Wat bedoel je met knietjes naar de billen toe.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 6 maanden en doet dat nu 4 weken .. hij gebruikt nu langzaam zijn armen er bij. Hij kruipt al een beetje, maar gaat wel achteruit..

4 jaar geleden

Onze zoon doet dat ook al een paar weken en is nu aan het tijgeren (achteruit) volgens het CB is het een voorteken inderdaad van kruipen. Mar hoelang dat nog gaat duren is vast weer voor ieder kindje anders...

4 jaar geleden

Hier 22 weken en hij doet zijn kont omhoog en zet af met benen om zo vooruit te komen, wat enigzins lukt dit doet hij zown 2 weken, maar het is nog verre van echt kruipen hoor 🤣 maar kan een voorteken zijn😊

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 23 weken doet dit ook en kan zich een paar cm naar voor duwen om bij een speeltje te geraken. Leuk he hoe ze vooruitgang maken!

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 21 weken doet dit ook! Hij wilt ook alleen maar rechtop zitten, of eigenlijk het liefst rechtop maar dan wel met z'n bovenlichaam op z'n benen gevouwen..

4 jaar geleden

Onze dochter heeft eenmalig op 19weken haar poep in de lucht gestoken en zichzelf voort getrokken en sindsdien nietmeer haha.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 23 weken, hij rolde om met 2 maanden en nu niet meer. Wel beweegt hij de hele box rond, op z’n rug en op z’n buik. Het lijkt ook echt alsof hij wil kruipen, alleen het lukt nog niet. Het ziet er echt als tijgeren uit, maar komt nog niet naar voor. Hij wil ook raar rechtop zitten, dus nu wat vaker in het wipstoeltje ivm op z’n rug of buik! Ik denk wel dat het een voorteken is, maar ik denk niet dat het betekend dat het snel gaat gebeuren, kan wel natuurlijk! Bij ons is het omrollen echt gestopt, wel gaat hij meer naar z’n zij enzo...

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

bedoel je knietjes naar de buik toe en dan kont omhoog, als ze op hun buik ...
Ja precies dat 😉 beetje verkeerd verwoord van mij

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ja precies dat 😉 beetje verkeerd verwoord van mij
O dat is niet erg. Ik dacht dat doet die van mij niet. Dan loopt ze erg achter. Het is goed dat ze dat doen. Maar de een zal het kruipen heel snel door hebben en de ander zal de hele tijd tijgeren. Ze hebben nog niet door dat ze de armen een voor een naar voren moeten doen. Leg een speeltje net niet voor het grijpen. Dat moet helpen zeggen ze.