115 Reacties

5 jaar geleden

Eigenlijk heb ik van geen enkel kwaaltje last, ik ben alleen meer moe en heb meer hoofdpijn dan normaal. Verder merk ik er eigenlijk vrij weinig van dat ik zwanger ben, en dat maakt me ook weer onzeker. Het hoeft echter geen slecht teken te zijn.

5 jaar geleden

Ik ben soms opeens misselijk en heb last van migrane maar voor de rest “nog” niks

5 jaar geleden

Vraagje: zaterdag heb ik 2x getest en kreeg positieve uitslagen. Vandaag had ik bloedverlies en heb een test gedaan kreeg de uitslag negatief. Help wat moet ik doen?????

5 jaar geleden

Gevoelige borsten en soms heel erg emotioneel..

5 jaar geleden

Vaker plassen, tepels worden donkerder, groter en gevoelig uiteraard, buikkrampjes. Soms is dat ook wel eng. Ik denk iedere keer is er iets aan de hand?? Het is zo nieuw allemaal. Weet me god niet wat ik moet voelen, hoe het moet voelen en waar het bij hoort. Voor de rest ben ik hetzelfde.. Tis nog erg vroeg!

5 jaar geleden

Ik begin langzaam aan wel wat meer kwaaltjes te merken. In het begin waren alleen mijn darmen wat van slag, maar inmiddels ben ik ook het grootste deel van de dag wel wat misselijk. (Nog) niet heel heftig, ik hang gelukkig niet boven de wc pot :') Verder heb ik s'middags echt een soort vermoeidheidsaanval. Maar op dit moment vind ik de kwaaltjes ergens nog wel prettig als een soort bevestiging dat ik echt zwanger ben :)

5 jaar geleden

Heel vaak naar de wc, gevoelige borsten, misselijk/ geen eetlust meer bij vooral zoete etenswaren of bij alleen de geur al 😑

5 jaar geleden

Grappig om te lezend at de kwaaltjes zo verschillen, bij onze eerste 2 zwangerschappen spuugde ik elke ochtend na mijn idee bijna vanaf test dag 1 en nu ben ik met vlagen misselijk luchtjes heb ik wel heel erg last van. En me darmen idd.

5 jaar geleden

Sinds vandaag een rommelende buik/darmen en ook kleine beetjes bruine afscheiding. Dat is dus wel een beetje spannend... Maar afwachten maar...

5 jaar geleden

Moe en een rommelende buik is het tot nu toe bij mij.

5 jaar geleden

Pijn in mijn lies, opgezette buik en moe

5 jaar geleden

Opgezette buik, veel moe, veel plassen, vlagen van misselijkheid (bij mn dochtertje totaal geen last van gehad), prikkelbaarder (maar leer vaker tot 10 tellen ivm de kleine die er ook rondloopt). Ook al last vd onderrug.

5 jaar geleden

Pijn in mijn lies, opgezette buik en moe
Heb precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Voornamelijk in de avond droge ogen en vaak plassen!

5 jaar geleden

Reactie op linda-26

Voornamelijk in de avond droge ogen en vaak plassen!
Ooh ja droge ogen ook heel erg. Vooral ook door de hooikoorts. Ik slik er nu niks meer voor.

5 jaar geleden

Tot nu toe een opgezette buik en een neus die álles ruikt... Verder nog niet veel bijzonders. Hopelijk blijft misselijkheid weg, net als bij mijn dochtertjes! Maar bij elke zwangerschap kan het anders zijn, dus ben benieuwd...

5 jaar geleden

Mijn lichaam is super gevoelig. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb één dochtertje. Het begon met sterretjes zien in de winkel, opvliegers, kort lontje... Het grappige is dat ik het echt merk aan doordat ik als ik zwanger ben nóg minder tegen onrecht kan. Daar waar ik normaal mijn mond hield, ben ik nu een felle, hihi 😂 Daarna misselijk. Gevoelige borsten. Maagzuur. Enorme honger, dus al snel een buikje door mn darmen... Kun je nagaan hé pas 4 weken zwanger (ongeveer) 🙈

5 jaar geleden

Oja, moeee! En ook droge ogen ja, wist niet dat dat er bij hoorde 🤪

5 jaar geleden

Ik heb nog niet echt symptomen, wat mij weer onzeker maakt. Ben 5 weken, dus hoop dat het nog komt. Zit te wachten op de gevoeligere borsten haha. Wel iets vaker plassen, 's nachts er ook uit moeten om te plassen. Nu sinds zondag wat moeier, maar dat kan natuurlijk ook door het malen komen.

5 jaar geleden

Reactie op Irene Maria

Mijn lichaam is super gevoelig. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb één ...
Haha allemaal héél herkenbaar. Vooral dat korte lontje en nog slechter treffen onrecht kunnen.