115 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb niet echt duidelijke kwaaltjes maar ik merk dat ik heb vaar light hoofdpijn, light misselighteid, en ik merk dat ik kan niet zo lang planken als normaal dus verminderd conditie. Voordat ik wist ik zwanger was snapte ik helemaal niets waarom ik plotslig zo slecht presteer. Ook ben ik minder moe nu dan normaal. Dat was trouwens ook toen ik eerste keer zwanger was. Ik kan normaal heel goed slapen. Ook heb ik wat exceem met jeuk op mijn handen en voeten en borst. Ik weet niet of dit allemaal zwangerschap relateerd is.

5 jaar geleden

Reactie op Natasja😊

Gevoelige borsten en soms heel erg emotioneel..
Dit heb ik ook, en wat sneller moe of buiten adem. Verder weinig klachten, zou mooi zijn als het zo blijft maar ook wel spannend omdat je aan weinig dinge kunt herkennen dat je echt zwanger bent

5 jaar geleden

Ik heb goede dagen en slechte dagen. Vaak misselijk en last van me darmen. Nu ook 2 dagen mega duizelig geweest. Dat was echt verschrikkelijk. Daarbij ben ik veel moe. Ook ineens super honger wat over kan slaan in geen honger en misselijk. Dit kan ook andersom dus van super misselijk en geen honger naar een vreetkick. 1 positief puntje ! Sinds mijn zwangerschap veel minder last van eczeem.

5 jaar geleden

Nou heb sinds vandaag insuline (heb diabetes type 2, dus niet alleen zwangerschap, maar daardoor wel veel hogere bloedsuikerwaardes). Nogal dubbel gevoel: Aan de ene kant is het beter voor de zwangerschap en aan de andere kant baal ik van het hele gedoe eromheen. Net als die reclame: prikken-checken-spuiten-eten. Ik weet in elk geval waar ik het voor doe dus heb t er.voor over. Voel me nu na de eerste keer spuiten ook al meteen verschil. Voel me minder belabberd.

5 jaar geleden

Kennen jullie ook dat onzekere gevoel? Bij onze eerste 2 zwangerschappen was ik elke dag misselijk en spuugde ik bij de ene tot 15 weken en bij de andere de dag tot de keizersnede en nu heb ik daar helemaal geen last van en dat maakt me dan zo onzeker haha.

5 jaar geleden

Bij de eerste zwangerschap heel misselijk geweest en enorm moe,allemaal al voordat ik een positieve test had haha! Nu nog helemaal nergens last van, misschien beetje van wat gerommel in mn darmen, maar verder gelukkig niets noemenswaardigs.

5 jaar geleden

Hebben jullie af en toe ook last van zeurende buikpijn?

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Hebben jullie af en toe ook last van zeurende buikpijn?
Jazeker, komt denk door het groeien van de baarmoeder maar in deze kritieke fase blijft toch de angst....

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Hebben jullie af en toe ook last van zeurende buikpijn?
Ja dat heb ik woensdag en donderdag gehad enorm dat ik echt dacht dit gaat mis vandaag is het weer weg. Als ik stond dan voelde ik het en als ik zat eigenlijk niet.

5 jaar geleden

Irene Maria en Femmie dat stelt me weer wat gerust. Vreselijk die onzekerheid die zo nu en dan de kop opsteekt!

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Kennen jullie ook dat onzekere gevoel? Bij onze eerste 2 zwangerschappen wa ...
Ik heb ook zeer veel onzekerheid. Zeker omdat ik heb nog test heb gedaan deze ochtend en die was negatief. Dan denk ik natuurlijk ik heb miskraam zonder dat ik iets merk. Ik heb ook naar verlooskundige gebeld en ze zeggen dat als je al een positief test gehad hatt en geen pijn of bloedverlies moet ik denken dat ik nog zwanger ben. Borsten mijn voelen nog meer pijnliger dan voor dus ik hoop dat die verlooskundige gelijk heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Irene Maria en Femmie dat stelt me weer wat gerust. Vreselijk die onzekerhe ...
Ja ik had het ook hoor en dan ben ik al 2 keer zwanger geweest en dit kan ik me dan weer niet herinneren.

5 jaar geleden

Huilen om niets twee dagen, nu is dat weer weg. Nu vooral een rommelende buik bijna continu, soort van hongergevoel maar dan net anders. En af en toe last van een stijve rug. Ohh en mega opruimwoede wat wel goed uitkomt en moe op rare momenten..

5 jaar geleden

Moe en savonds misselijk en iedere keer krampjes

5 jaar geleden

Zetten jullie buiken ook al op? Ik ben vrij stevig maar de vorm van mijn buik veranderd al aardig voor savonds (derde zwangerschap)

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Zetten jullie buiken ook al op? Ik ben vrij stevig maar de vorm van mijn bu ...
Haha ja ikzelf ben heel slank en hou van strakke kleren... gelukkig de ouders al ingelicht maar voor sommige moeten we het nog verborgen houden dus gaat steeds moeilijker 😋

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Zetten jullie buiken ook al op? Ik ben vrij stevig maar de vorm van mijn bu ...
Ja hier ook wel stevig en opgezette buik. Draag wel graag wat wijdere kleding dus hoop t nog even stil te kunnen houden.

5 jaar geleden

Constant pijnlijke tepels. En een hele lichte vorm van ochtendmisselijkheid sinds 2 dagen.

5 jaar geleden

Ik heb last van heftige hoofdpijn! Super vervelend vooral op mij werk..

5 jaar geleden

Reactie op Kimsalabim

Constant pijnlijke tepels. En een hele lichte vorm van ochtendmisselijkheid ...
Hier hetzelfde. Alleen is t niet alleen ochtendmisselijkheid maar meer vlagen van misselijkheid over de hele dag. Net zo abrupt als t begint stopt het ook weer.