115 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb veel last van menstruatie achtige krampen en als ik op de bank lig val ik ook hele tijd in slaap

5 jaar geleden

Beetje paniek omdat ik geen kwaaltjes meer voelde maar heb nu weer rugpijn dus zeg niks🙈 maak me zorg om niks volgens mij

5 jaar geleden

Moe, pijnlijke borsten, prikkelbaar (arme vriend haha) 😂

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Zetten jullie buiken ook al op? Ik ben vrij stevig maar de vorm van mijn bu ...
Mijn buik is ook opgezet. En is ook aardig druk. Gelukkig zakt dat straks weer een beetje af.

5 jaar geleden

Reactie op Saartjeee

Ik heb veel last van menstruatie achtige krampen en als ik op de bank lig v ...
Dit heb ik precies ook! En in de ochtend pijnlijke borsten

5 jaar geleden

Ik heb vaak last van buikkrampen, alsof mijn menstruatie er aan komt. Ook heb ik soms vage misselijkheid, gevoelige borsten en ben ik wat emotioneler dan normaal.

5 jaar geleden

Zo, sinds vanmorgen ben ik mega duizelig.... Herken ik wel van mijn eerste zwangerschap, maar toen begon dit pas halverwege....

5 jaar geleden

Hebben jullie echt al overgegeven? Ik nog helemaal niet (thanks god haha!) maar vraag me af of deze klachten zo blijven. Heb niet zo heel veel last alleen beetje vermoeidheid en soms misselijk

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Hebben jullie echt al overgegeven? Ik nog helemaal niet (thanks god haha!) ...
Nee hoor soms wel wat misselijk maar dat is meer bij mij in de avonduren, de kwaaltjes verschillen per dag heel erg ze komen en gaan Geniet ervan

5 jaar geleden

Ik heb een beetje hetzelfde als Debbie :) hoop heel erg dat de misselijkheid weg blijft!!

5 jaar geleden

Voornamelijk heel gevoelige borsten, ik hoef ze niet eens aan te raken en voel ze de hele dag al. En inderdaad menstruatie achtige buikkrampen, soms heviger en soms bijna niet... erg spannend zeker omdat het de eerste keer is voor ons ☺️ Gelukkig nog niet misselijk of duizelig!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Zo, sinds vanmorgen ben ik mega duizelig.... Herken ik wel van mijn eerste ...
Misschien ff je huisarts raadplegen. Mogelijk ijzertekort? Dat had ik bij de eerste.

5 jaar geleden

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven en vanmifdag flauw gevallen. Al bij de huisarts geweest vanmiddag en net de huisartsenpost gebeld, emesafene komt er meteen weer uit. Net weer 1 gepakt en als ik binnen een uur weer moet spugen, moet ik bellen en word ik opgenomen voor infuus.... Ppffff heel wat anders dan bij Stijn dit allemaal!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Oef, sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Sterkte !!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Jeetje heftig! Sterkte Brenda❤️

5 jaar geleden

Jeetje.....heel veel sterkte Brenda

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Jeetje ik hoop dat het snel beter gaat en dat je niet opgenomen hoeft te worden! Sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Hè bah, veel sterkte!

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Hallo dames, Vanmorgen enorm duizelig en de hele dag aan 1 stuk overgegeven ...
Sterkte hoor!! 💐