115 Reacties

5 jaar geleden

Inmiddels een week verder.. ik ben nog steeds wel heel moe dus denk dat het toch echt een zwangerschapskwaaltje is en niet de jetlag! Vandaag voor het eerst misselijk geweest.. maar ja kan ook aan het weer liggen. Verder zijn mijn darmen van slag en heb ik af en toe van die menstruatie achtige krampen..

5 jaar geleden

Sinds vandaag extreem misselijk en daar bij de hele dag al aan het spugen pff had gehoopt dat dit me nu bespaart bleef blijkbaar niet :( vrijdag eindelijk de eerste echo

5 jaar geleden

Super veel honger, maar nergens zin in hebben. Ik moet echt met tegenzin eten. Hopelijk gaat dit nog veranderen.

5 jaar geleden

Een pluspunt ontdekt, de muggen kiezen nu blijkbaar mijn vriend om in te prikken 😆 Normaal ben ik altijd de sjaak en komt hij er mooi vanaf. Laat die zwangerschap maar lekker lang duren.

5 jaar geleden

Reactie op Mamagirl11

Een pluspunt ontdekt, de muggen kiezen nu blijkbaar mijn vriend om in te pr ...
Anne wat ben ik jaloers op je! De muggen moeten mij nu juist hebben. Vriend heeft nergens last van haha

5 jaar geleden

Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve van ontzettende krampen aan het einde van de dag door mijn darmen. Iemand tips? :(

5 jaar geleden

Te vroeg gejuicht. Extreem misselijk tot overgeven aan toe.

5 jaar geleden

Reactie op Memmie92

Te vroeg gejuicht. Extreem misselijk tot overgeven aan toe.
Hier ook sinds vandaag 🤢

5 jaar geleden

Ik had ook nergens last van. Tot afgelopen maandag! Ineens een super erge migraine aanval. Ben zelfs bij de huisartst geweest. Had een tintelende hand, slechte spraak, overgeven en natuurlijk super erge hoofdpijn. Nu gaat het beter. De huisarts zei dat gember thee helpt tegen de misselijkheid, dus dat drink ik nu netjes de hele ochtend. Hopelijk blijft dit de laatste keer. Heeft iemand van jullie ook last van migraine tijdens de zwangerschap??

5 jaar geleden

Sinds vandaag bloedneuzen. Iemand ook ervaring mee?

5 jaar geleden

Ik heb het ene moment nergens last van en het volgende moment ineens mega misselijk. Ook veel last van obstipatie en vermoeidheid.

5 jaar geleden

Ik ben nu een ruime 8 weken zwanger maar heb nu al enkele dagen een zeurend gevoel zo rechts aan mijn buik/rechterzij. Geen pijn eerder zo een soort lichte druk. maar vraag me af waar dat vandaan komt. Iemand die dit weet?

5 jaar geleden

Reactie op Evdb

Ik ben nu een ruime 8 weken zwanger maar heb nu al enkele dagen een zeurend ...
Darmen?

5 jaar geleden

Misselijk misselijk en nog eens misselijk. Ik ben inmiddels 5 kilo afgevallen. Ik heb honger maar heb nergens trek in. Ik kan wel 24 uur liggen zonder iets te doen.😑

5 jaar geleden

Van de borsten. Oooo wat een hell. Nu heb ik van nature al van die grote kanonen die in de weg zitten maar word nu zelfs middeb in de nacht wakker als ik omdraai als de wet van de zwaartekracht zich ermee bemoeit. En dan heb ik nog een sporttopje aan ook nog. Verder heb ik sochtends en smiddags amper honger en s'avonds gaat er wel wat in. En vooral snel moe.