22 Reacties
2 jaar geleden
Hier nog in een ledikant. Hij is een echte klimmer, maar uit zijn ledikant nog niet gelukkig. Volgens mij kan hij dat ook niet met zijn slaapzak. Als hij over de zijkant van de bank wil klimmen, gooit hij eerst zijn been er over en trekt zich dan op. Als hij zo uit zijn ledikant wil klimmen, lukt dat niet met een slaapzak aan. Slaapt jouw dochter in een slaapzak of? Ze kunnen er natuurlijk wel uit in een slaapzak Als ze er gewoon over gaan hangen, maar zover is onze zoon nog niet 😋
2 jaar geleden
Hier nog ledikant, onze dochter slaapt er nog prima in en probeert er niet uit te klimmen. Maar kan me zeker voorstellen dat je nu de overstap maakt! Onze dochter lag op vakantie 2 weken in een groot bed en dat ging uiteindelijk prima.
2 jaar geleden
Wij zijn al een paar maanden over naar een groot bed. Zelf mee uitgezocht. Sprong daarvoor ook haar ledikant uit. Bevalt heel goed, maar hebben een onderschuifbed (voor logees), die we iets uitgeschoven hebben. Tot nu toe maar eenmaal op onderschuifbed aangetroffen en sliep toen lekker, rest gewoon in eigen bed. Gingen voor praktisch, geen meegroeibed met weer allemaal ander bedgoed. Bevalt ons goed.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft tot een maand geleden in ledikant geslapen, eigenlijk super goed. Maar wij gaan verhuizen, dus gaan meisjeskamer maken. En ze slaapt nu goed in meisjesbed (van ikea zo'n peuter bedje). Vanaf dag 1 gaat het goed. Sticker vel voor week gedaan, en komt niet uit bed. Misschien ook net goede moment en ze is een goede slaper. En ook meteen veranderd en baby bed of babys wilde er ook niet meer in. Dus gewoon proberen of gewoon lekker wachten. Succes 🍀
2 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft nooit uit haar bed geklommen als ze naar bed moet dan zegt ze heel leuk Slaaplekker mama en zwaait ze ze is nu 2,5 en heb deze week een peuterbed besteld voor haar want ik merk gewoon dat ze daar aan toe is het had al eerder gemoeten maargoed je kan niet alles willen in 1x
2 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Ze kan al zelf haar slaapzak uittrekken, om vervolgens uit de ledikant te k ...
Rits op de rug? Dan krijgt ze hem iig niet open. Ons zoontje is nu 2.5 en is nu sinds gisteren verhuisd naar de zolder naar z'n nieuwe grote kamer. (Komt een broertje aan) slaapt nu nog in z'n ledikant om te wennen aan de ruimte. Z'n grote bed komt met een week of 2. Dus dan gaan we daarmee oefenen. Hebben via petit puk de "ted" gekocht. Een éénpersoonsbed met valrekje
2 jaar geleden
Dochtertje van 2.5 slaapt nog in een ledikant. We zijn bezig met klussen in ons mooiste kamer omdat dat haar nieuwe kamer wordt. In haar huidige kamer heeft ze een bedstee alleen ligt die nog vol met troep. Over 2 weken wil ik de ledikant uit haar kamer hebben en haar in de bedstee laten slapen. Dan heeft ze er nog ongeveer een jaar plezier van voordat ze naar boven gaat.
2 jaar geleden
Reactie op Chantal8
Watvoor 'groot bed' hebben jullie gekocht? Een peuterbed? Een volwassenbed? ...
Wij zo'n peuterbed wat je kam verstellen van de ikea. Super ! Ze slaapt er goed in
één jaar geleden
Wij hebben al 2 maanden zijn nieuwe 2 persoonsbed in zijn kamer staan… bij ons gaat t voor geen meter, wil er niet in blijven liggen, gaat gewoon rondlopen en slaapt gewoon niet. Grote fout dat we zijn bed klaar hadden bij t afleren van zijn speen. Nu nog in zijn ledikant, die hebben we maar weer even op zijn kamer gezet. Iemand nog tips? Hij vindt t bed en beddengoed super (brandweerbed) dus daar ligt t niet aan!