22 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Wij gaan binnenkort de zijkant van het ledikant eruit halen zodat ze er zelf in kan kruipen en kan wennen aan een open bedje. Daarna over naar een groter bed.

2 jaar geleden

Hier nog in een ledikant. Hij is een echte klimmer, maar uit zijn ledikant nog niet gelukkig. Volgens mij kan hij dat ook niet met zijn slaapzak. Als hij over de zijkant van de bank wil klimmen, gooit hij eerst zijn been er over en trekt zich dan op. Als hij zo uit zijn ledikant wil klimmen, lukt dat niet met een slaapzak aan. Slaapt jouw dochter in een slaapzak of? Ze kunnen er natuurlijk wel uit in een slaapzak Als ze er gewoon over gaan hangen, maar zover is onze zoon nog niet 😋

2 jaar geleden

Ze kan al zelf haar slaapzak uittrekken, om vervolgens uit de ledikant te klimmen. Dus het is niet meer zo veilig meer.

2 jaar geleden

Hier nog ledikant, onze dochter slaapt er nog prima in en probeert er niet uit te klimmen. Maar kan me zeker voorstellen dat je nu de overstap maakt! Onze dochter lag op vakantie 2 weken in een groot bed en dat ging uiteindelijk prima.

2 jaar geleden

Wij zijn al een paar maanden over naar een groot bed. Zelf mee uitgezocht. Sprong daarvoor ook haar ledikant uit. Bevalt heel goed, maar hebben een onderschuifbed (voor logees), die we iets uitgeschoven hebben. Tot nu toe maar eenmaal op onderschuifbed aangetroffen en sliep toen lekker, rest gewoon in eigen bed. Gingen voor praktisch, geen meegroeibed met weer allemaal ander bedgoed. Bevalt ons goed.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft tot een maand geleden in ledikant geslapen, eigenlijk super goed. Maar wij gaan verhuizen, dus gaan meisjeskamer maken. En ze slaapt nu goed in meisjesbed (van ikea zo'n peuter bedje). Vanaf dag 1 gaat het goed. Sticker vel voor week gedaan, en komt niet uit bed. Misschien ook net goede moment en ze is een goede slaper. En ook meteen veranderd en baby bed of babys wilde er ook niet meer in. Dus gewoon proberen of gewoon lekker wachten. Succes 🍀

2 jaar geleden

Ook meegroeibedje*

2 jaar geleden

Hier ook nog in een ledikant. Hij slaapt altijd goed en heeft er nog nooit proberen uit te klimmen. Hij is ook wat klein voor zijn leeftijd dus past nog makkelijk ☺️. Willen rond zijn 3e verjaardag wel een peuterbedje gaan kopen of het moet al eerder ‘onveilig’ worden.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nooit uit haar bed geklommen als ze naar bed moet dan zegt ze heel leuk Slaaplekker mama en zwaait ze ze is nu 2,5 en heb deze week een peuterbed besteld voor haar want ik merk gewoon dat ze daar aan toe is het had al eerder gemoeten maargoed je kan niet alles willen in 1x

2 jaar geleden

Hier nog ledikant. Gaat prima en slaapt er goed in dus houden we even zo.

2 jaar geleden

Vanaf dat hij 2 jaar en 4 maanden was ligt hij in een groot bed. Gaat vanaf nacht één goed.

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ze kan al zelf haar slaapzak uittrekken, om vervolgens uit de ledikant te k ...
Rits op de rug? Dan krijgt ze hem iig niet open. Ons zoontje is nu 2.5 en is nu sinds gisteren verhuisd naar de zolder naar z'n nieuwe grote kamer. (Komt een broertje aan) slaapt nu nog in z'n ledikant om te wennen aan de ruimte. Z'n grote bed komt met een week of 2. Dus dan gaan we daarmee oefenen. Hebben via petit puk de "ted" gekocht. Een éénpersoonsbed met valrekje

2 jaar geleden

Dochtertje van 2.5 slaapt nog in een ledikant. We zijn bezig met klussen in ons mooiste kamer omdat dat haar nieuwe kamer wordt. In haar huidige kamer heeft ze een bedstee alleen ligt die nog vol met troep. Over 2 weken wil ik de ledikant uit haar kamer hebben en haar in de bedstee laten slapen. Dan heeft ze er nog ongeveer een jaar plezier van voordat ze naar boven gaat.

2 jaar geleden

Watvoor 'groot bed' hebben jullie gekocht? Een peuterbed? Een volwassenbed? Tips? We zoeken er 1

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Watvoor 'groot bed' hebben jullie gekocht? Een peuterbed? Een volwassenbed? ...
Wij zo'n peuterbed wat je kam verstellen van de ikea. Super ! Ze slaapt er goed in

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt nu in een normaal bed, maar dan wilt ze er niet in blijven. Ze kan er natuurlijk direct uit. Nu duurt het wel even voordat ze slaapt

één jaar geleden

Nu nog in een ledikant. Hebben wel via marktplaats een ikea kura bed. Lattenbodem kan ook op de grond en daarop matras en dan hebben ze rondom een rand waardoor ze er niet uit kunnen vallen.

één jaar geleden

Mijn meisje van bijna 3 slaapt in een bed sinds kort aangezien ze een broertje of zusje krijgt dan kan ik het ledikant weer gebruiken , maargoed het gaat super goed ze is helemaal trots dat het grote bed van haar is

één jaar geleden

Mijn dochter kan uit de ledikant met slaapzak dus. We zitten te twijfelen aan een peuterbed. Maar dan kan ze er nog makkelijker uit. Wat doen jullie?

één jaar geleden

Wij hebben al 2 maanden zijn nieuwe 2 persoonsbed in zijn kamer staan… bij ons gaat t voor geen meter, wil er niet in blijven liggen, gaat gewoon rondlopen en slaapt gewoon niet. Grote fout dat we zijn bed klaar hadden bij t afleren van zijn speen. Nu nog in zijn ledikant, die hebben we maar weer even op zijn kamer gezet. Iemand nog tips? Hij vindt t bed en beddengoed super (brandweerbed) dus daar ligt t niet aan!