15 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn nu denk 2 a 3 maanden geleden overgestapt naar een peuterbed. De overgang ging bij ons erg soepel. Hij sliep gelijk in bed en hebben er nu een heel ritueel van gemaakt. We lezen samen op bed een boekje, stoppen en hem geven hem een weltrustenkus en zijn muziekje aan.
2 jaar geleden
Ons zoontje, februari 2 geworden, ligt in een peuterbed. Overgang was even een dingetje maar na een paar dagen ging het goed. Nu heeft hij pas ontdekt dat hij uit zijn bed kan én hij kan nu bij de deurklink.... dat zorgt er nu voor dat hij snachts zijn bed uit komt. Dit is nieuw dus we kijken even hoe dat gaat. Mijn tip: ga niet te snel over als het niet hoeft.
2 jaar geleden
Ons zoontje is 2.5 en ligt nog in z'n ledikant. Ik laat hem er zo lang mogelijk in liggen. Ze raden aan om vanaf 2.5 jaar pas over te gaan naar een peuterbed.. Ik vind hem daar nu nog te jong voor. Beweegt nog heel veel in z'n bed en dat grote bed komt wel.. 😊
2 jaar geleden
Mijn dochtertje wordt in september 2.5jaar. Mijn dochter slaapt ook nog erg goed in ledikant, dus wij laten het ook nog even fijn zo haha. Vanaf september willen wij gaan kijken voor een peuterbedje.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij zijn afgelopen maart verhuist en hebben toen meteen een peuterkamer gemaakt, met peuterbed. Hij is er al wel een keer uitgevallen toen hij hard moest huilen☹, dus er ligt nu een matrasje langs haha.
De overgang verder ging heel goed! We hebben samen zijn bedje in elkaar gezet!
2 jaar geleden
Wij zijn met 2 jaar en 2 maanden overgegaan. Ging meteen goed. Dus ik ben blij dat we zo vroeg zijn begonnen.
2 jaar geleden
Reactie op Nana-s
Kleine past h hier nog in zijn ledikant. Zolang hij nog past en er geen 2e ...
Hier precies hetzelfde