11 Reacties

3 jaar geleden

Je kunt een melkbadje maken, schijnt super goed te zijn voor de huid.

3 jaar geleden

Volgens mij kun je het wel doneren. Weet alleen niet hoe dat werkt, maar weet wel dat het bestaat:)

3 jaar geleden

Je kunt het via internet als het goed is doneren aan een instantie die het weer geeft aan vrouwen die zelf niet genoeg bv hebben voor hun kindje. Ik weet zo even niet meer hoe het heet .. maar via Google is het vast zo gevonden 😊

3 jaar geleden

Niet weggooien! Inderdaad een melkbadje en pannekoekjes van maken en als het dan niet op is (kan ik me voorstellen:)) dan inderdaad doneren. Genoeg baby's die het kunnen gebruiken! Ik ben ook gaan afbouwen, geef nu nog zo'n 4x borstvoeding per 24 uur en melk uit de vriezer is sinds deze week helemaal op. Ik gaf dat nog mee naar de opvang, maar mijn zoontje dronk het ook steeds minder goed helaas. Koemelk drinkt hij daarintegen wel heel goed! Succes met het opmaken van je melk 😀

3 jaar geleden

Ik heb ook hetzelfde probleem, alleen denk dat ik het weggooi. Ik heb namelijk gekolfde bv vers geproefd en gekolfde bv uit de vriezer. Dat laaste is echt niet lekker, vind het erg chemisch smaken. Hebben jullie dat ook?

3 jaar geleden

Pannenkoekjes mee maken!

3 jaar geleden

Niet weggooien hoor! Er zijn heel veel babies die hier in de eerste weken van hun leven ontzettend veel baat bij kunnen hebben...

3 jaar geleden

https://moedermelknetwerk.nl/donormelk

3 jaar geleden

Het is trouwens helemaal normaal dat borstvoeding uit de vriezer anders gaat ruiken ( en voor ons soms zelfs stinken). Dit is normaal. De samenstelling veranderd door in te vriezen. Maar je hebt er zoveel moeite voor gedaan dat het zonde is om het te weg te gooien. Een portie van 30ml per dag zou trouwens voldoende zijn zodat je kindje die dag nog voldoende van je antistoffen binnen krijgt. Dus ik zou het zeker nog proberen in eten te verwerken zodat je kindje het toch binnenkrijgt.

3 jaar geleden

Niet weggooien! Ik heb laatst zelf voor de 2e keer gedoneerd. Je kunt er andere mama’s zooo blij mee maken 🥰

3 jaar geleden

volgens mij kan je het doneren! Weet daar zelf niets van af, maar je zou dat eens kunnen opzoeken!