11 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken nog gewone luiers!

3 jaar geleden

Wij gebruiken voor overdag luiers en in de nacht de broekjes

3 jaar geleden

Ik gebruik al pamper broekjes sinds mijn zoon een maand of 8 is. Hij is nogal beweeglijk op het verschoon kussen, en ik vind daarom de broekjes fijner. Het is denk ik maar net wat je het fijnste vindt.

3 jaar geleden

Wij hebben nog gewone luiers, wel maat 5 al ondertussen

3 jaar geleden

Ik kreeg toevallig vandaag ook zo’n pakketje. Geen idee waar het vandaan komt eigenlijk. Wij gebruiken ‘s nachts broekjes (omdat ze met gewone luiers heel vaak nat is) en overdag gewone luiers. Nog altijd maat 3 en dat gaat goed.

3 jaar geleden

Die heb ik ook gehad gister. En s avonds kwamen de maandboxen binnen😂 Broekjes zijn ideaal voor een beweeg manneke. Ligt te draaien en tegen te werken nu. De maat 4 kwamen s avonds binnen en de maat 5 voor de nacht. Dus ik zat niet verlegen nog😂

3 jaar geleden

Wij gebruiken ze wel. Ik zag ze liggen en dacht ah, ideaal! Nou niet dus haha. Als ik 1 been er in heb en door wil voor de volgende is die andere er alweer uit. 2 benen tegelijk er in is ook drama haha. Ook moet ze staan om ze goed aan te krijgen en ze kan prima staan maar vind het veel te leuk om dat om te draaien en weg te lopen. Als deze op zijn stap ik weer over naar de normale luiers 😊

3 jaar geleden

Ik vind luiers het fijnste tot ze zelf kunnen staan en meewerken dan ga ik over op broekjes. Ook vind ik de luiers beter opnemen dan de broekjes.

3 jaar geleden

Wij gebruiken overdag Etos gewone luiers van woezel en pip. Maar toen hij daar snachts mee ging doorlekken zijn we snachts overgestapt op de broekjes van pampers. Sindsdien lekt hij niet meer door.

3 jaar geleden

Wij hebben per ongeluk luierbroekjes gekocht.. dit bevalt ons goed! Geluk bij een ongeluk dus. En ze waren goedkoper dan de gewone luiers haha van Pampers.

3 jaar geleden

Ik heb ook van pampers 2x maat 4 luier broekjes gekregen heb er eentje getest voor de nacht maar ze plast heel veel in de nacht en is een buik slaper, ze was de volgende ochtend via de zijkant erg doorgelekt.. Twijfel nog om ze te halen en gebruiken voor overdag ze doet het goed op de kruidvat droog en vertrouwd lijn alleen jammer dat ze maat 5+ niet meer verkopen 😔 die gebruikte ik namelijk altijd haal nu maat 6 wel groot maar vangt ontzettend veel op vind het echt een uitkomst voor s'nachts!