17 Reacties

3 jaar geleden

Hier gaat er roosvicee of diksap doorheen want alleen water blijf ik wel aanbieden maar hij vind het ik ook niet geweldig ook het kookvocht vd groentes vind hij erg lekker en ik heb het in het begin iets warm gemaakt want koud vond hij ook maar vreemd.

3 jaar geleden

Oja en fruit met water in de blender vind meneer ook lekker meestal iets van peer appel of meloen met iets citroensap erdoor(doe ik ook door de fruithapjes dan verkleurd het niet zo snel😄)

3 jaar geleden

Ik lees veel dat mensen hun kinderen diksap geven. Blijkt goed te werken. Dat zou je dus kunnen proberen. Wat bij ons hielp was de flesje. Wij hebben een drinkfles van avent, kruitvat eigenmerk werkte bij mijn neefje, met een rubberen rietje en 2 handvaten. Sinds wij dat zijn gaan gebruiken drinkt ze heel veel water. Mijn neefje dronk dus ook niet en op aanraden van mij hebben ze een zelfde soort drinkfles gehaald en hij is ook in een keer veel gaan drinken. Misschien zal het niet in een keer werken, maar wanneer er weer een tandje gaat doorkomen of ze hebben er last van, dan gaan ze er ook lekker op kauwen. Hoop dat het je lukt met het water drinken. Onze zoon drinkt veel water en nu onze dochter ook. Zelf ben ik geen voorstander van nu al diksap. Dat zal toch wel met de tijd toch komen. Succes

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Oja en fruit met water in de blender vind meneer ook lekker meestal iets va ...
Hele goede tip met die citroensap. Voor het tegengaan van de verkleuring, maar ook het wennen aan het beetje zurige. Dat ik er niet op ben gekomen 😍.

3 jaar geleden

Hier ook een jongetje dat geen water of thee wil drinken. Ik wilde het liefst geen diksap of roosvicee geven dus heb iets anders geprobeerd. Puur kokoswater (te koop o.a. bij Holland & Barret, maar ook vaak in toko's en dan wat goedkoper) mengen met normaal water. Ik doe 1/3 kokoswater en 2/3 water in zijn beker en dit vindt hij lekker. Puur kokoswater wordt gewonnen uit jonge groene kokosnoten en dit is gezond, bevat veel mineralen. Let wel op dat je geen kokoswater uit concentraat oid koopt.

3 jaar geleden

Hier ook geen fan van water, thee gaat soms wel redelijk en ik doe af en toe wat siroop erin. Volhouden, denk ik. Wij geven nog wel nutrilon, ik had niet zo'n zin in die strijd en ze is er dol op. Voor haar tweede verjaardag is ze er wel vanaf, ik heb geen haast :-)

3 jaar geleden

Babylimonade

3 jaar geleden

Ranja. LoederMoeder, I don’t care... 🙏🏻 als hij maar drinkt! Ik begin de dag met melk, dan water en als hij niet genoeg heeft gedronken krijgt hij ranja. Fles gegarandeerd leeg eind van de dag. 😅

3 jaar geleden

Mijn dochter wil ook geen water drinken. Ik doe er een klein scheutje appelsap in. Werkt bij haar goed!

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Oja en fruit met water in de blender vind meneer ook lekker meestal iets va ...
Klinkt heerlijk. Maar let wel op: fruitzuren tasten het glazuur van de tanden aan. Zeker citroen. Daar haal je de kalk mee weg uit de badkamer bijv.

3 jaar geleden

Hier wordt er ook niet zo enthousiast water gedronken. Thee gaat wel iets beter. Ik wil helemaal niet dat hij went aan zoete dranken dus ik houd maar vol. Hij gaat vanzelf wel een keer echt dorst krijgen. Hier worden nog wel 2 flessen opvolgmelk gegeven

3 jaar geleden

Heel klein scheutje dixap. Water drinkt hij zelden en wil gewoon dat hij goed drinkt. Dan maar een klein beetje suiker hoor

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Ranja. LoederMoeder, I don’t care... 🙏🏻 als hij maar drinkt! Ik begin de ...
heel goed! gewoon doen ranja is lekker en als die maar drinkt punt

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik lees veel dat mensen hun kinderen diksap geven. Blijkt goed te werken. D ...
Hier ook al veel bekers geprobeerd inclusief de 360 graden beker maar nergens dronk ze goed uit, totdat ik de avent rietjes beker heb met de handvaten en ze drinkt super goed nu! Dus hier ook een succes met de beker 😊 en uiteraard wat diksap er doorheen perzik of bosvruchten vind ze heerlijk.

3 jaar geleden

Ik gebruik de health people appel & venkelthee, banaan of appel daar doe ik een kwart in en de rest verdun ik met water

3 jaar geleden

Ik ben net begonnen met fruitfusion thee, vruchtenthee zonder cafeïne. Dat drink ze net wat beter dan water. En zit geen suiker in.

3 jaar geleden

Hier wordt water eigenlijk prima gedronken, maar wij drinken zelf veel Spa touch met fruitsmaak en dat krijgt zij ook wel eens. Is gewoon Spa blauw met een natuurlijk fruitsmaakje, dus mss eens het proberen waard