9 Reacties

5 jaar geleden

Jammer dat je zo ver zit. Ik zit op Texel.. beetje uit de richting maar vind het een goed idee !

5 jaar geleden

Hey hey! Hier hetzelfde verhaal eigenlijk wel, nu in verwachting van mijn eerste en alles is dus ook nieuw. Super fijn om soms met iemand even te kunnen sparren over alles en ervaringen uit te wisselen.

5 jaar geleden

Hoi hoi, jouw verhaal komt mij bekend voor. Ben zelf moeder van een 11 jarige, een 14 maanden meisje en nu zwanger 22 weken. Jammer dat je zover woont.

5 jaar geleden

Misschien is het een idee om voor de gewillige een groepsapp ofzo aan te maken met specifieke dingetjes? En mayb een keer in de zoveel tijd met zijn alle ofzo bij 1 te komen. Alle andere ideetjes zijn welkom!

5 jaar geleden

Ik herken dit wel een beetje helaas kom ik uit Amsterdam anders had ik graag een keer wat willen doen!

5 jaar geleden

Hoi, ik woon in Son en Breugel en mijn dochtertje is bijna 2. Misschien idd een app groep starten met mama's uit deze regio.

5 jaar geleden

Als je zoekt naar het topic Whatsapp groep Noord-Brabant kun je een mailtje sturen naar chloe. Zij kan je toevoegen in onze Whatsapp groep. Hier zitten we met een aantal vrouwen in uit Brabant, ook een aantal vlakbij Eindhoven 😊

5 jaar geleden

Reactie op AnnevdBrand

Als je zoekt naar het topic Whatsapp groep Noord-Brabant kun je een mailtje ...
Hoe werkt een mailtje sturen naar chloe? Ben net nieuw op deze app dus ben nog vanalles aan het uitvogelen. X

5 jaar geleden

Reactie op Skn

Hoe werkt een mailtje sturen naar chloe? Ben net nieuw op deze app dus ben ...
Ze heeft haar mail benoemd in het andere topic. Het is deze: Chloeperlot@hotmail.com Als je haar mailt met je telefoonnummer kan ze je toevoegen in de app 😊