10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook van die wratjes in me nek gekregen toen ik zwanger was. Ben ook 5 maanden geleden bevallen en ook die wratjes zijn minder geworden. Geen last gehad van meer moedervlekken.

4 jaar geleden

Heb ook moedervlekken erbij gekregen

4 jaar geleden

Reactie op DaniqueAmber

Ik heb ook van die wratjes in me nek gekregen toen ik zwanger was. Ben ook ...
Heb je daar iets tegen gedaan of is het vanzelf weggegaan heb ook allemaal moedervlekken in me nek gekregen ben ondertussen al 5 maanden gelden bevalen en heb het nog steeds wel minder maar nog wel aanweig😫

4 jaar geleden

Hi ik ben huidtherapeute, heb er ook last van gekregen. Het komt door hormonale verandering in het lichaam die ook veel pigment aanmaak stimuleert. Je merkt dat je tepels ook donkerder worden. Moedervlekken zijn een groeppigmentcellen en somminge huiden zijn gevoeliger ervoor. De wratjes en fibromen zijn niet heel duidelijk te verklaren maar komt vaak voor bij zwangeren.

4 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was!🙈. Bijna 5 maanden geleden bevallen , maar zijn er nog net zoveel en groot enzo😪

4 jaar geleden

Herkenbaar!! Ik heb ze ook. Het is inderdaad hormonaal, zoals Naima al zegt.

4 jaar geleden

Reactie op Naima84

Hi ik ben huidtherapeute, heb er ook last van gekregen. Het komt door hormo ...
Klopt idd, de wratjes en fibromen zijn praktisch al weg, maar de moedervlekjes zijn er nog steeds. Ik denk echt dat ik er wel minstens 50/75 meer heb dan voorheen. En het vreemde is ook, ze zitten allemaal naast en onder mijn borsten, buik en mijn zij. Verwacht jij nog dat dat weg gaat, of zijn ze blijvend denk je?

4 jaar geleden

Het kan ook wat ze “ouderdomswratten” noemen zijn. Zijn ze ruwig, dik en/of verhevend? Jeuken ze soms?

4 jaar geleden

Reactie op Mira❤️

Heb je daar iets tegen gedaan of is het vanzelf weggegaan heb ook allemaal ...
Bij mij is het eigenlijk van zelf weer weg gegaan. Sorry voor de late reactie 🙈

4 jaar geleden

Ja meer moedervlekken en ook meer fibromen/wratjes, net en oksel. Je kan die gewoon bij je huisarts weg laten halen. Doet geen pijn en is zo gedaan.