58 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij helpt het om thee te drinken. En cracker met smeerkaas helpt bij mij ook goed. Heb wel het idee dat het elke dag een beetje erger wordt qua ochtend misselijkheid. Herkent iemand dit?

5 jaar geleden

Heb afgelopen dagen iedere keer dat ik om 5 uur smorgens wakker wordt met heel veel honger🙈 dan moet ik wat eten want wordt erna super misselijk. Dus eet dan ff ontbijtkoek dan trekt de misselijkheid ietsje weg en kan ik weer slapen. Erna met opstaan weer ontzettend misselijk. Het stomme is ik hoef niet over te geven. Maar gister de eerste echo gehad en dat maakt alles goed😍 wat is dat een bijzonder moment als je het hartje ziet kloppen💕🌸

Reactie op Jill1

Heb afgelopen dagen iedere keer dat ik om 5 uur smorgens wakker wordt met h ...
Ken dat probleem. Ganse dag door in vlagen met momenten erg misselijk. Idd overgeven hoef ik niet maar je voelt je er wel beroerd door hoor! Erg moe!! Heb afgelopen donderdag eerste echo gehad. Zo lief😍

5 jaar geleden

Klop inderdaad super misselijk en heel moe. Vooral vanaf de na middag kan ik zo in slaap vallen haha😊 voel me wel constant happy en zweef een beetje in de wolken. Niemand weet het nog maar mensen zeggen om me heen steeds vaker wat ben je lekker vrolijk. Zeg dan ja het is zomer en mooi weer😂

5 jaar geleden

Ik heb eindelijk de remedie gevonden voor mijn misselijkheid, klaar bereide gember, een echte wonder.

5 jaar geleden

Reactie op Meus

Nou dacht geen kwaaltjes te hebben.. Ben 2 weken verder en elke ochtend ove ...
Oow ik voel met je mee ik ben nu 7 weken en 6 dagen straks de eerste echo een we hebben een zoontje van 9 maanden

5 jaar geleden

Reactie op Rosaria

Ik heb eindelijk de remedie gevonden voor mijn misselijkheid, klaar bereide ...
Gember supplementen doen bij de truc! Gember zelf vind ik heel smerig 🙈

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Bij mij helpt fruit heel erg. Vooral perziken, groene appels en kiwi. En di ...
Die waterijsjes zijn mijn leven ❤

5 jaar geleden

Reactie op Dickens

Er bestaan ook bandjes die helpen tegen misselijkheid. Mijn vriendin heeft ...
Polsbandjes aangeschaft en begin nu al verschil te merken qua misselijkheid :) echt een aanrader

5 jaar geleden

MAARTJE36 mag ik vragen van welke merk je ze heb en waar heb je ze gekocht

5 jaar geleden

Na jullie tips en wat uitproberen blijkt dit voor mij de truc! Zodra ik wakker word (al is het 4,5 of 6 uur) zo’n vierkant klein crackertje/toastje eten. Beetje water met een gemberpil en nog even blijven liggen. Dan kan ik na een halfuur/uurtje naar beneden en drink ik een half glas cola, daarna een beschuitje met jam of een bakje aardbeien/banaan. Daarna begin ik vanzelf weer trek te krijgen en kan ik de hele dag blijven eten 😅 De vla en ontbijtkoek vond ik vreselijk, vla geeft mij maagzuur. Thee van verse gember is ook niks. Koud water met gember en citroen is ook wel te doen.

5 jaar geleden

Ohja, dit is mijn tweede (goede) zwangerschap. Ik ben nu 7+2. Wat ik heel bijzonder en vooral fijn vind is dat ik niet zo ziek ben als bij mijn zoontje. Bij hem begon ik met 6 weken extreem over te geven, 4 dagen later was ik zo uitgedroogd dat ik aan het infuus moest en kreeg ik de diagnose hyperemesis gravidarum. Ik heb medicatie moeten slikken tot 22 weken, daarna kon ik er pas vanaf komen. Dus hier dolgelukkig met ‘alleen’ ochtendmisselijkheid en dikke vermoeidheid🥳

5 jaar geleden

Thee met verse gember, drink ik sinds gisteren en ik zit nu te high tea-en, daar haf ik zondag eecht geen behoefte aan! Helpt enorm!

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

MAARTJE36 mag ik vragen van welke merk je ze heb en waar heb je ze gekoc ...
Ik zelf heb van seaband, oa te koop bij Etos!

5 jaar geleden

Toen ik zwanger was van mn eerste, hadden mn man en ik als oplossing dat hij me een pakje yoghurt bracht voordat hij naar zn werk ging. Dan kon ik meteen wat eten zodra ik wakker was. En blijkbaar schijnt het te helpen om lauw water te drinken? Geen ervaring mee. Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik ben ook misselijk en echt geen zin om te eten, maar zooon groot hongergevoel. Word midden in de nacht wakker van de honger. Niet chill

5 jaar geleden

Reactie op Gerardina

Toen ik zwanger was van mn eerste, hadden mn man en ik als oplossing dat hi ...
Allemaal heel herkenbaar.. hier doet broodje met klein beetje smeerkaas voor opstaan wonderen... maakt mijn vriend ook voor me. En inderdaad dat hongergevoel is echt verschrikkelijk... komt vaak in 1 keer opzetten en kan heel heftig zijn!

5 jaar geleden

Na jullie tips en wat uitproberen blijkt dit voor mij de truc! Zodra ik wak ...
Heerlijk zo’n ochtendritueel !! Ik zou serieus willen dat ik dat kon. Als ik een half uur blijf liggen val ik in slaap. Dus bij mij een pak lange vingers langs mijn bed en 10 minuutjes blijven liggen. Het gaat dan beter maar de misselijkheid blijft nog wel heel de dag hangen. En het zuur !!! Word er gek van. Krijg ik van melkproducten.

5 jaar geleden

Vanochtend weer erg misselijk en honger tegelijk. Pfff... Toen een soepstengel gegeten en dat werkte super goed! Ga het morgen weer proberen hopelijk helpt het dan weer. De lange vingers is idd ook nog een goed idee!