10 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar. Wij laten hem een dutje doen en word dan vanzelf nog wel een keer wakker. Soms al na 3 kwartier soms later. Dan de late fles geven......

4 jaar geleden

Wat is je dagschema? Hoelang slaapt hij en hoeveel tijd laat je ertussen voordat hij weer naar bed gaat

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Wat is je dagschema? Hoelang slaapt hij en hoeveel tijd laat je ertussen vo ...
06:30 fles 08:45 - 09:30 dutje 09:30 fruithap 11:00 fles 12:15-14-15 dutje 14:15 fles Tussen 16:00-17:00 dutje van een kwartier/30 minuten 16:30 groentehap Rond 18:00 fles 18:30/19:00 bed Dat is hoe het normaal gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Diaket

Herkenbaar. Wij laten hem een dutje doen en word dan vanzelf nog wel een ke ...
Dat kan natuurlijk ook. Ben alleen bang dat hij dan teveel slaapt overdag en vroeg wakker wordt. Het is het proberen waard als het weer eens gebeurt

4 jaar geleden

Dit is denk ik wel normaal met 6 maanden. Aan de dutjes wat je opnoemt geeft hij zeker genoeg zij noet voorbij de 3uurtjes gaan met 6 maandjes. Zou hem proberen bezig te houden, spelen of badje en na flesje lekker in bedje. Over een week of twee zal je merken dat hij niet meer moe is. Succes

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook. Ik leg haar dan bog even in bed. Want anders is ze niet te genieten. Meestal word ze zelf optijd wakker. Soms iets later. En anders maak ik haar wakker maar dat is bijna nooit nodig. Wij hebben alleen niet hele strakke schema's. Als ik moet werken slaapt ze ongeveer van half 8 tot 7 en op mijn vrije dagen van 8uur, half 9 tot 8

4 jaar geleden

06:30 fles 08:45 - 09:30 dutje 09:30 fruithap 11:00 fles 12:15-14-15 dutje ...
Mijn dochtertje van 6 maanden is wel snel moe door de warmte nu, wat logisch is bij ons gewoon 28/30°C in huis en soms is ze ook al eerder moe dan normaal in de avond. Maar ik probeer wel gewoon nogsteeds hetzelfde ritme erin te houden en dan maar 3 kwartier voordat ze een fles krijgt even in bad ofzo 😊 Ons schema is letterlijk iedere dag hetzelfde van slaapjes tot voedingen.. alleen met de warmte slaapt ze gwn wat slechter s'nachts. Ze slaapt van 8 tot 8 en word 2 tot 4x wakker en dit breekt haar wel op..

4 jaar geleden

Bij ons ook. Wij geven de fles gewoon iets eerder, ze wordt er niet eerder door wakker de volgende ochtend.

4 jaar geleden

Misschien heb je wat aan ons schema 07.30 fles, eventjes spelen 09.00 dutje van ca. een uurtje 10.00 fruithap 11.00 fles en daarna spelen 12.30 dutje doen 15.30 fles 18.00 avondmaaltijd 18.30 nog een klein dutje van 45 minuten 19.30 fles en naar bed. Deze tijden heb ik wel een beetje op aangestuurd aangezien ik eerst voedde op verzoek maar je er geen peil op kon trekken wanneer ze honger had. Ze volgde dit heel mooi en ik kan de klok er op gelijk zetten dat ze om dr 4,5 uur trek heeft. Na het eten kan ze dus nog niet volhouden en moet ze echt nog even een klein powernapje doen. Misschien dus goed om haar toch nog in bed te leggen en dan die laatste fles ietjes later geven

4 jaar geleden

Reactie op jansen-42

Misschien heb je wat aan ons schema 07.30 fles, eventjes spelen 09.00 dutje ...
Bedankt! Onze dag begint een uur eerder, omdat we anders te laat zijn op ons werk. Maar ons schema is verder nagenoeg gelijk. Ik ga hem weer tussen 16:00 en 17:00 een halfuur laten slapen, kijken of dat helpt