33 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik doe het na een fles waarbij ze bijna in slaap is gevallen, anders is het inderdaad niet te doen😅

4 jaar geleden

Vaak na het drinken van de fles, als ze nog rustig op schoot ligt na te genieten van haar fles. Kan haar toch niet direct wegleggen. Ze rolt namelijk direct naar haar buik als ik haar in de box leg. Maar moet haar soms wel in een houdgreep nemen om niet in haar vingers te knippen 🙈

4 jaar geleden

Vaak als ze wat dieper slaapt

4 jaar geleden

Ik zet haar op me schoot en dan laat ik haar ff tv kijken en is alsnog wel druk maar lukt me meestal wel met geduld te knippen en daarna te vijlen

4 jaar geleden

Mijn man is er heel goed in. Ik ben, denk ik, te bang om ze te knippen. Hij doet het vaak na het verschonen van een luier op de aankleedkussen.

4 jaar geleden

Als hij net de fles heeft gehad, zet ik hem in de wipstoel voor de tv! Werkt fantastisch 😃

4 jaar geleden

Altijd savonds na de laatste fles, dan slaapt hij lekker

4 jaar geleden

ik deed het bij mijn zoontje wanneer hij sliep. bij mijn dochter laat ik even tv kijken

4 jaar geleden

Tijdens de fles doe ik het altijd als die wordt gegeven door zn vader

4 jaar geleden

Als hij slaapt! Ideaal!

4 jaar geleden

In de wipstoel werkt hier het beste

4 jaar geleden

Gewoon goed vasthouden en met de arm waar ik de hand mee vasthoud blokkeer ik ook zijn andere arm... want meneer wil zelf de fles vasthouden en hij slaapt heel licht dus dan is geen optie

4 jaar geleden

Als ze al een beetje slaperig is en ik haar op m’n schoot heb en zij teletubbies kijkt. Ik zet haar altijd met haar rug tegen mijn buik, dan kan ik het goed zien en is het hetzelfde als m’n eigen nagels knippen

4 jaar geleden

Ik bijt ze af, dan heb ik iets meer controle over haar vingertjes. Ik doe het of na een voeding of als ze lekker aan het spelen is in de Tripp Trapp newbornset.

4 jaar geleden

Ik vijl de nageltjes 🤗😅

4 jaar geleden

Hier werkt het als mevrouw gegeten en een schone broek heeft. Zet ff op YouTube BugBand op (vrolijke insecten die muziek spelen) en dan handje goed vasthouden en knippen met nagelschaartje. (Heel soms kijkt ze ook mee hoe ik het doe , maar ze is gek op muziek! Net als dr papa) En binnen 2 minuten ben ik klaar 😁👍🏻

4 jaar geleden

Hier doen we het hetzelfde en werkt toch het beste.. Ik geef de fles en mijn man knipt de nageltjes (want ik durf dat niet 😂)

4 jaar geleden

Ik doe het als hij in slaap valt tijdens het voeden. Dan leg ik hem aan de kant van me bed en ga er rustig bij zitten om zijn nageltjes te knippen

4 jaar geleden

Ik doe het meestal als hij slaapt, maar als dat niet lukt dan doe ik het gewoon met zijn bewegingen. Strak z’n handje vinger vlog vrienden vasthouden. Ik zie er altijd tegen op om het te doen😂

4 jaar geleden

Eerst kon ik de nagels van mijn dochtertje goed veilen, nu ze beweeglijker is, bijt ik de nageltjes korter terwijl ze aan de borst ligt.