33 Reacties

4 jaar geleden

In de houtgreep haha. Vind ze niet leuk, maar das maar pech

4 jaar geleden

In de triptrapp na voeden. Heel snel en vingers in houtgreep is het met 5min klaar

4 jaar geleden

In de triptrap voor de tv 😂

4 jaar geleden

Bij mij op schoot voor de televisie 😅 baby tv

4 jaar geleden

Als hij slaapt pf net begint wakker te worden in bed met zo'n babyschaartje, want met de nagelknipper heb ik al in zijn vingertje geknipt omdat hij zo bewoog 😕 of soms tijdens bv geven vijlen

4 jaar geleden

Reactie op SmileyBaby

Bij mij op schoot voor de televisie 😅 baby tv
hahaha zo doe ik het ook 😂

4 jaar geleden

Tijdens de fles. Manlief houd de fles vast en ik knip

4 jaar geleden

Ik leg haar op tafel op het aankleedkussen en ik zing voor haar. Dat werkt heel goed, daar wordt ze heel rustig van en dan kan ik de nageltjes makkelijk knippen!

4 jaar geleden

Reactie op Bloem79

Ik vijl de nageltjes 🤗😅
Same here! De beweging van het heen en weer gaan vindt ze fascinerend. Past mss ook nog bij de vorige sprong: relaties leren zien en herkennen dat heen-en-weer bij elkaar hoort🤓 maargoed, natuurlijk is ze het ook na een paar keer zat, maar je kunt iig niets bezeren met een vijl

4 jaar geleden

Klinkt heel gek, maar gewoon wanneer ze wakker is, dan leg ik haar naast mij, houdt haar handjes stevig vast en ik begin heeeel zachtjes te praten en dan lijkt het net alsof ze mij begrijpt. Ze is ook meteen stil en rustig als ik haar handjes op die manier vast pak en zachtjes met haar praat. Alsof ze dit ook heeft 'geleerd' 😆

4 jaar geleden

In de houdgreep en gewoon laten brullen. Jammer dan! 😅

4 jaar geleden

Hier het zelfde probleem. Onze dochter is ook heel actief. Het werkt bij haar het beste om het te doen tijdens haar slaapjes. Gaat zoveel makkelijker. Dan kan ik het zonder hulp en ben snel klaar. Wie weet werkt het bij jullie zo ook veel makelijker....succes😊.

4 jaar geleden

Meestal doen wij dit gelijk na de fles, dan ligt ie altijd lekker rustig