22 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon doen!

4 jaar geleden

Ik zou het gewoon doen!

4 jaar geleden

Ik zal de naam gewoon aanhouden. Als jullie hierbij allebei zo blij van worden van de naam.

4 jaar geleden

Gewoon doen anders krijgen jullie er later spijt van.

4 jaar geleden

Ja gewoon doen :)

4 jaar geleden

Als het er zo erg op lijkt zou ik het zelf niet doen. Vooral als het dus maar 3 letters heeft is het bijna dezelfde naam. Kan je niet nog heel even verder zoeken? misschien vinden jullie dan een naam die jullie nog mooier vinden, als je dan alsnog die naam wilt dan het gewoon doen.

4 jaar geleden

Ik begrijp je twijfels.... zou het eerlijk gezegd ook niet doen als het zo dichtbij is qua familie... wij hadden dit probleem met onze oudste al 5 jaar de naam jessy in ons hoofd en 3 weken voor mijn bevalling kreeg een collega en kindje die ze jesse noemde..... ondanks dat toch de naam aangehouden gelukkig maar want ik werk er nuniet meer... maar met fsmilie zou ik het niet gedasn hebben tenzij de naam zo verschillend is door die ene letter... bv sen of ben of ken ofzo.. maar bijv ivy en evy zou ik niet doen...

4 jaar geleden

Misschien een naam erbij toevoegen?

4 jaar geleden

Gewoon doen! Zo zonde als je spijt krijgt. En het went wel voor de omgeving.

4 jaar geleden

Ik zou het zelf niet doen als het echt zoveel op elkaar lijkt. Zeker in de familie.

4 jaar geleden

Ik zou het ook niet doen. Het is wel van je schoonzus/broer. Dat is erg dichtbij en niet zomaar een verre kennis met bijna dezelfde naam. Ik zou het heel raar vinden als mijn schoonzus haar kindje bijna hetzelfde als die van ons noemt 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ligt eraan hoe erg het op elkaar lijkt... hier in drie verschillende gezinnen... Gwendolyne Pheline Jolien Uitspraak wel allemaal Lien op het einde, maar toch eigen namen vind ik...

4 jaar geleden

Hahaha wel grappig dat jullie meningen even veel lijken op mijn gedachten. Van de ene kant heb ik zo iets van tja boeie, en van de andere kant, ja het zijn straks wel nichtjes die elkaar heel erg veel gaan zien. Even een voorbeeldje met soortgelijke namen die ongeveer even veel op elkaar lijken als die wij in ons hoofd hebben. Bijvoorbeeld rosa - isa of of suze - ize

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Hahaha wel grappig dat jullie meningen even veel lijken op mijn gedachten. ...
Vind de uitspraak roza - Iza wel veel verschillen... en suze en Ize ook...

4 jaar geleden

Gaan voor de naam die jullie het mooiste vinden!

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Hahaha wel grappig dat jullie meningen even veel lijken op mijn gedachten. ...
Oh dat valt dan nog mee vind ik, maar als het allebei 3 letters heeft is het wel anders dan is het maar 1 letters verschil

4 jaar geleden

Ik zou het gewoon doen! Uiteindelijk gaat het erom wat jullie mooi vinden en waar jullie je goed bij voelen. Mijn vriend en ik hebben voor ons dochtertje ook een naam die al in de familie voorkomt alleen schrijf je het op het einde anders. Zoals ik het zie kan het alleen maar een compliment zijn, het is gewoon een hele mooie naam! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ik zou het ook niet doen. Het is wel van je schoonzus/broer. Dat is erg dic ...
Ik vind van niet hoor. Dus wie het eerst bevalt heeft alleenrecht? Je moet je naam houden als je er echt helemaal uit was. Je krijgt spijt als je niet kiest waar je hart naar uit ging. En misschien moet je het eens met hen overleggen? Maar ik zou echt nooit switchen voor een ander.

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Ik vind van niet hoor. Dus wie het eerst bevalt heeft alleenrecht? Je moet ...
we hebben het over een schoonzus/broer. Dit is wel héél dichtbij dus ik blijf bij mijn mening. Als het heel erg op elkaar lijkt zou ik het niet doen.

4 jaar geleden

Als je je hier nu al zorgen over maakt.... Gaat dat volgens mij niet beteren wanneer het geboren is.... Maar dat ben ik.. :)