9 Reacties

3 jaar geleden

Heel herkenbaar!! Mijn zoontje is bijna 15 maanden. Heeft er eigenlijk altijd wel moeite mee gehad om alleen te spelen. Zodra ik maar een poging doe om op te staan, dan begint hij al te jengelen en wilt opgetild worden. Laat hem soms wel huilen als ik moet afwassen ofzo. Op het kdv wilt hij ook alleen maar schoot. Ik lees graag mee, voor tips hihihi

3 jaar geleden

Nee er helpt weinig helaas ik heb veel geprobeerd de oudste van mij kan dat ook niet die is nu 10 jaar en zit nog meestal in mijn buurt of bij zijn broertjes🤣qua opvoeding niks anders gedaan en de jongste 2 van 4 en 1 jaar kunnen heel goed alleen spelen uren lang maar die vindenhet weer veel lastiger om te delen! Ik liep er eerder maar gewoon bij weg en in de box wanneer ik huishouden te doen had...

3 jaar geleden

Je kan er vrij weinig aan doen, ik ben iederedag de heleweek alleen met mijm zoontje, ivb met Corona is mijn school gesloten en volg ik lessen en stage thuis, van baby af aan heeft hij dus geleerd om best lang en zelfstandig te kunnen spelen.

3 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Ik zit ook altijd naast mijn dochtertje. Als ik naar de keuken gaat loopt ze onmiddellijk achter mij 😄

3 jaar geleden

Zo herkenbaar! Onze dochter zet hem op een huilen als ik maar even weg loop om bijv. Wat op te ruimen of drinken te pakken. Heeft ze vanaf het begin al gehad, ze heeft de box ook geen moment geaccepteerd. Wil continue bij en om je zijn. Heel lief maar soms een beetje vervelend.. maargoed, laten we hopen dat dit in de toekomst iets minder wordt.

3 jaar geleden

Ik zit al 13 maanden aan mijn zoontje vastgeplakt 🙈 Hij speelt vrijwel alleen met mij er naast...Gaat idd ook jengelen als ik ook maar even wegloop...

3 jaar geleden

Ik zit al 13 maanden aan mijn zoontje vastgeplakt 🙈 Hij speelt vrijwel alleen met mij er naast...Gaat idd ook jengelen als ik ook maar even wegloop...

3 jaar geleden

Mijn dochter zit ook de hele dag aan mij vastgeplakt (of de oma’s als ze daar is). Ik vind het vaak echt heel erg moeilijk. De enige manier waarop ik haar eventjes kan afleiden is voor de tv zetten... Met speelgoed spelen (en ik heb echt voor zoooooveel geld verschillende dingen gekocht) doet de hooguit 5 minuten en dan komt ze alweer aan. Het lijkt ook steeds erger te worden en ik begin het steeds lastiger te vinden... 😅 Mijn vriend heeft deze week een hele zware werkweek gehad met lange dagen en het is mij niet 1x gelukt om te koken. Ze bleef maar aan me hangen of zette het op een brullen. Zo frustrerend.

3 jaar geleden

Oh wat fijn om te horen dat het herkenbaar is voor andere moeders! Echt wel pittige fase vind ik het want je hebt nooit even je handen vrij maar goed over een tijdje zouden we waarschijnlijk willen dat ze bij ons willen zijn en gaan ze lekker op avontuur (hoop ik ;-))