11 Reacties

3 jaar geleden

☝🏻 Hier nog een! Dochter Quinn, 77 cm, 9,4 kilo en kruipt als een driepoot en zit op haar knieën 😊 Eten is haar hobby behalve ‘s avonds momenteel 😅 Ze kletst, zegt Papa, Mama, Opa, Oma, Poes, Oh oh, en kijk! Alweer 1 morgen. Gefeliciteerd alvast met je zoon! Leuke naam, formule 1 liefhebbers? 😊

3 jaar geleden

Wat een knap kereltje 😍 gefeliciteerd alvast 🥳 wij moeten nog even wachten haha. Onze dochter is van 22 februari.

3 jaar geleden

Ons zoontje Jayhlen morgen ook 1 jaar. Sinds 2 dagen loopt hij soms los van zijn loopkarretje naar de bank of tafel. Loopt langs de tafel en bank, kruipt heel de woonkamer rond en gaat de trap al op.

3 jaar geleden

Hier ook een jongen scott van 4 februari. Kan het nog steeds niet geloven dat hij morgen alweer 1 jaar bij ons is... omgevlogen. Hij loopt nu 1 dikke maand door het hele huis. Zegt papa en mama . Hij zwaait ook als iemand weg gaat en kan hiep hiep hoera doen haha zo grappig ! Gewicht en lengte weet ik momenteel niet , vrijdag naar k&g. Fijne dag morgen !! X

3 jaar geleden

Scott 😁

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

☝🏻 Hier nog een! Dochter Quinn, 77 cm, 9,4 kilo en kruipt als een driepoot ...
Haha Jaa zeker F1 liefhebbers. 😍 dank je! En jullie ook gefeliciteerd! 🥳

3 jaar geleden

Jaah, vandaag feest 🥳 Mijn lieve mannetje is ook van 4 februari. Kwa grove motoriek gebeurt er nog niet veel. Beetje tijgeren en soms optrekken. Nog niet langslopen of kruipen. Maar goed, uiteindelijk gaan alle kinderen lopen. Brabbelen en aan alle kleine dingetjes friemelen doet hij wel heel veel. Inmiddels 78 cm en 10,4 kilo. 4 doorkomende tandjes boven en 3 tandjes onder.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥳🎂🎈

3 jaar geleden

Jackson ook van 04-02 hij heeft al 8 tandjes en zijn gewicht was 9,4kg. Zegt al behoorlijk wat woordjes. Kan zelfstandig staan en eerste stapjes los zijn ook al gezet. Zo mooi hoe snel en goed hij zich ontwikkelt.

3 jaar geleden

Hier ook een dame van 4-2-20 🤗 74 cm en 9,2 kg.. Loopt langs de meubels en probeert af en toe al los te staan.. 4 tandjes boven en 4 onder 😬 Als ik vraag waar is je voet wijst ze het aan.. probeert zelf met een lepel Danoontje te eten.. Erg leuk hoe snel ze zich nu ontwikkelen!