14 Reacties

4 jaar geleden

Stop je tussendoor eens om te boeren?

4 jaar geleden

Reactie op EstherB

Stop je tussendoor eens om te boeren?
Ja, bij de maat 2 speen wel, maar hier is ze niet blij mee.🙈

4 jaar geleden

Mijn dochter krijgt toevallig ook nutrilon omneo, vanwege dezelfde reden! Ze is ook 11 weken! Sinds kort drinkt zij wel uit speen nummer 2 van dr. Brown (wel veel stoppen tussendoor en laten boeren nog steeds) maar een paar weken terug hadden wij hetzelfde probleem. Speen 1 kwam bijna niks uit en ging het allemaal te langzaam en speen 2 ging echt veel te snel.. wij hebben toen een tijdje een speen van difrax gebruikt en dan maat S. Die paste ook op onze dr Brown fles en het leek wel alsof die qua grootte een beetje tussen 1 en 2 inzat!

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook last van gehad. Tussendoor stoppen en speen aanbieden en dan weer drinken. Daarnaast helpt het wellicht op rechtop (zittend) te drinken. Bij ons heeft dit gewerkt, wij gebruiken de Tommee tippee anti follic. Heel veel sterkte.

4 jaar geleden

Ik heb ooit eens gehoord dat je bij de apotheek reflux melk kan kopen, is iets dikker van textuur. Misschien dat dit je kan verder helpen.

4 jaar geleden

Hoi! Wij gebruiken ook de omneo met jhp. En doen op de brown fles een difrax S of M werkt prima!

4 jaar geleden

Thanks, dan ga ik morgen eventjes een difraxspeen halen. Kijken of dat helpt😊

4 jaar geleden

Ik gebruik ook omneo en dan met kwart schepje pitmeel. Anders kreeg ik het spugen niet gestopt. Ik heb dokter brown fles met speen 2 en extra gaatje, maar de melk ik dus nog extra verdikt met pitmeel

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook dr Brown en Difrax samen! Mijn ervaring is dat ze qua snelheid steeds tussen elkaar in zitten. Dr Brown: fase 1 Difrax: S Dr Brown: fase 2 Difrax: M De 1-2-3 speen van Difrax vind ik op stand 1 vergelijkbaar met de M speen van Difrax. Wij hebben nu standaard de Difrax S op de fles en gebruiken de 1-2-3 speen als onze zoon te langzaam gaat drinken of in slaap begint te vallen. Soms is dat vanaf 70 cc (hij krijgt 150/5), soms vanaf 30 cc en soms zijn we de 1-2-3 niet eens nodig. Wel vind ik de Dr Brownfles niet prettig met ingedikte voeding. Hij had veel moeite om daar goed uit te drinken. We zijn overgestapt op de Difraxfles maar wel met Dr Brownspenen alsnog als tussenmaat.

4 jaar geleden

Hai.. onze dochter drinkt ook ommeo en het was aan het begin even zoeken naar de juiste speen. Na 5 verschillende flessen en spenen te hebben geprobeerd was de uitkomst dr. Brown brede hals idd en wat wij deden was beginnen met speen 1 en dan op de helft van de fles als je ziet dat het te lang duurt speen 2 erop zetten.. Dit werkte voor ons heel goed en wat betreft de krampjes gebruiken wij ook probiotica en de krampen zijn zo goed als voorbij.

4 jaar geleden

Reactie op Patty86

Hai.. onze dochter drinkt ook ommeo en het was aan het begin even zoeken na ...
Ik heb de dr brown fase 1 speel heel iets in geprikt met het puntje van een saté prikker. Werkt perfect nu doet ze een keurige 20 minuten over de fles!

4 jaar geleden

Nutrilon ar , hebben wij ook voor de reflux van ons zoontje. Dr brown fles , speen 2 halfuurtje

4 jaar geleden

Vandaag even aan het vogelen geweest en voor nu lijkt het met de speen s van difrax goed te gaan. Ze is nu een kwartiertje aan het drinken. Dankjewel voor de tips! Een nadeel is dat van de dikkere voeding ze meer last lijkt te hebben van der reflux. We laten der tussendoor wel f boeren. Dus hoop dat dat wat minder word🙈