16 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou overschakelen op gewone slaapzak.

4 jaar geleden

Ik heb onlangs gelezen dat omrollen van buik naar rug langer duurt om te leren, maar als je je niet op je gemak voelt, zou ik ook overschakelen naar slaapzak.

4 jaar geleden

Volgens mij heb ik gelezen op internet dat je de kleine dan niet meer mag inbakeren 🤔

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Volgens mij heb ik gelezen op internet dat je de kleine dan niet meer mag i ...
Ja ik heb het meerdere keren gelezen, ze kan alleen nog niet van rug naar buik, maar ben er niet gerust op. Ik denk toch maar overstappen op een slaapzak, hopelijk blijft ze 's nachts doorslapen :)

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Volgens mij heb ik gelezen op internet dat je de kleine dan niet meer mag i ...
If baby start to roll, do not inbakeren because if he roll on baly he can turn himself back

4 jaar geleden

Hier ook een roller van buik naar rug maar nog niet van rug naar buik 10 weken oud. En hij sliep net zo goed in inbakerzak😑😑 zonder wordt hij iets eerder wakker momenteel maar het is wel te doen eerste 2 nachten.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier ook een roller van buik naar rug maar nog niet van rug naar buik 10 we ...
Haha vervelend he. Maar ja het moet er toch eens van komen. Ik ga het vannacht maar eens proberen met de puckababy mini en dan de armpjes eruit.

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Haha vervelend he. Maar ja het moet er toch eens van komen. Ik ga het vanna ...
Hahaha ja maar ook wel heel leuk he dat rollen, ziet er zo schattig uit😍 en inderdaad hij was hier al bijna te groot voor de inbakerzak dus het zat er zoiezo al aan te komen🤪 succes vanavond🍀💪🏼🤞🏼

4 jaar geleden

Wat snel! Onze eerste deed dit pas rond 6 maanden. Wel 1x met 13,5 week (las ik terug in haar boekje) maar dat was op ons bed (hele zachte ondergrond). Ze maken die swaddles voor 0-3 maanden en 3-6 maanden, met het idee dat de meeste baby's dan nog niet kunnen oprollen van rug naar buik. Ik denk dus persoonlijk dat je voorlopig nog wel goed zit. Maar ik zou vooral je eigen gevoel volgen. Als je baby eenmaal van rug naar buik kan rollen, is inbakeren inderdaad niet meer veilig. Maar ik denk dus dat je nog best wat maanden te gaan heb voordat dat het geval is.

VRIEND

4 jaar geleden

Wat snel! Onze eerste deed dit pas rond 6 maanden. Wel 1x met 13,5 week (la ...
Ik ben nu bang dat ik sowieso wakker lig als ik haar in de puckababy stop, omdat ik zo aan het twijfelen ben. Ga het vannacht maar eens proberen met haar armpjes vrij.

4 jaar geleden

Puckababy werkt bij onze dochter niet. Ze is net houdini krijgt dr armpjes eruit🙈 1boven en 1 onder....hoe ze het doet doet ze het Maar, hoe goed we erin wikkelen ze krijgt ze er met 5 min uit. Wat het draaien betreft ze kon binnwn 4 weken al van haar rug naar haar zij draaien dus op advies nu links en rechts van haar een rolletje van een hydrofiele doek zodat ze niet op dr buikje kan rollen. Voor zover ik weet is als ze zelf kunnen draaien mogen ze niet meer ingebakend worden.

4 jaar geleden

Ik gebruik de inbaker zak nog van puckababy ze kan alleen omrollen als ik haar zelf op haar buik leg en nog niet zelf van rug naar buik zodra dat gebeurd moet hij open. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt dat is denk ik het belangrijkste

4 jaar geleden

Schattig he! Mijn mopje kan ook omrollen van haar buik naar der rug, sinds ze 8 weekjes is🥰. Het advies is nu af te bouwen met inbakeren. Zodra ze van hun rug naar buik kunnen rollen mag het absoluut niet meer. Ik zou als ik jou was proberen zoveel mogelijk slaapjes zonder inbakeren te doen en s'nachts voorlopig nog wel de puckababy aanhouden. Maar je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt. Succes🍀

4 jaar geleden

Heb je aerosleep hoeslakens? Ik heb deze om het matras en ook een topper hiervan op het matras liggen. Als ze dan omrollen en plat met het gezicht in het matras blijven liggen kunnen ze nog steeds ademen. Dit mag je niet gebruiken in combinatie met een kruik (ivm lekken kan dat gevaarlijk zijn) maar die zal je hoogst waarschijnlijk niet meer gebruiken.

4 jaar geleden

Heb je aerosleep hoeslakens? Ik heb deze om het matras en ook een topper hi ...
De aerosleep is vooral marketing he. Consumentenbond geeft ook aan dat dit niet het beste matras is en het ook op dit matras niet verstandig is dat je baby op het buikje ligt.

VRIEND

4 jaar geleden

Heb je aerosleep hoeslakens? Ik heb deze om het matras en ook een topper hi ...
Ik ga nu eerst de bundi slaapzak proberen van fedde & Kees :)