22 Reacties

3 jaar geleden

Me 🙋🏽‍♀️ Hoe ik ermee omga? Heel snel alles bereiden 😂

3 jaar geleden

Ik herken dit ook.. Maar ik kan niet sneller als snel, dus hij moet maar even wachten 😂 Ik merk dit ook in de avond met koken, dan begint het opnieuw en duurt elke minuut te lang volgens meneer. 🤷‍♀️😂

3 jaar geleden

Ja.. ongeduldig is niet eens het juiste woord, geen idee hoe ik het kan omschrijven haha. Ik negeer het en maak z'n eten klaar😜

3 jaar geleden

Ooo echt heel herkenbaar. En ook irritant 🙈 ik doe ook alles zsm. Smeer tegenwoordig aan tafel en dan kan ik al een stukje geven tussendoor. Maar zodra ze ziet dat ik spullen klaarzet gaat ze al zeuren en aan m'n benen hangen haha. Ik zet haar dan meestal alvast in de stoel en dan moet ze toch echt even 5 minuten wachten..

3 jaar geleden

Haha heel herkenbaar🙈 ik probeer hem tussendoor te verrassen want dan heb ik het de vorige avond al gesmeerd of ik geef eerst de honden wat als ik vanuit de keuken kom. Probeer het in ieder geval zo te doen dat hij niet meer precies kan weten wanneer jij zijn eten maakt😄

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Haha heel herkenbaar🙈 ik probeer hem tussendoor te verrassen want dan heb ...
Dat is echt slim! Wij hebben een poes die de hele dag bij haar voer kan.. maar ik kan ook niet iets eten als hij niet eet. 🙈

3 jaar geleden

Ik ben blij om te lezen dat er zoveel herkenning is🙈 soms wacht ik altijd nog eventjes iets langer ookal heb ik zijn broodje al klaar 😅 in de hoop dat hij zo uiteindelijk leert geduld te hebben😇

3 jaar geleden

Haha hier al heel lang al!!! Zodra ze haar hap krijgt is ze stil. Jas aantrekken doe ik op de grond en dan haar in rondjes zwieren zodat het nog leuk blijft.

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dat is echt slim! Wij hebben een poes die de hele dag bij haar voer kan.. m ...
Nee dat klopt🤣 daarom hebben onze kinderen dezelfde etenstijd als ons en de rest moet maar tijdens bedtijd 😜

3 jaar geleden

Vreselijk inderdaad... 😒

3 jaar geleden

Heeeel herkenbaar! En al heel lang zo hier! Gillen/huilen! Ik kan niet sneller dan snel, dus laat hem gewoon wachten.. Tegenwoordig is sowieso al het eten dat bij hem in de buurt komt van hem! En proppen maar! Fases ofzoiets 😅😂

3 jaar geleden

Yes, ook herkenbaar hier! Ik kan niet sneller dan snel, dus dan moet hij even wachten.

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Ik probeer 't ook altijd zsm klaar te maken, maar hij zal toch ook moeten leren om te wachten. Zijn brood smeer ik meestal al aan de tafel dan kan ik hem al stukjes tussendoor geven. Maarja ik denk maar iedere keer weer.. Dit is beter dan dat ie niet zou willen eten, haha.

3 jaar geleden

Ooh wat een hoop herkenning! Ik wilde een topic beginnen over dit onderwerp. Heb het idee dat het piepen om eten en zeurend huilen als het niet snel genoeg gaat erger wordt. Het irriteert me en eet zelf al weken niet meer op mijn gemak en met plezier. Soms laat ik hem huilen/zeuren en wil dan niet toegeven om hem op zn wenken te bedienen. Maar het hele gezin wordt er lijp van zijn gegil. Iemand een oplossing

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik zet hem in z’n stoel en leg een droge boterham voor hem. Daar begint hij fanatiek aan (trekt er stukjes af en eet ze op) en dan is hij tevreden. Zodra ik z’n boterham gesmeerd heb verwissel ik die en besmeer ik de restanten van de droge boterham. Meestal eet hij er wel 2 waarvan dus een deel zonder beleg. Maar inderdaad, hij zou ook moeten leren wachten..

VRIEND

3 jaar geleden

Nou echt hè. En dan zeggen dat baby's in de eerste versnelling zitten en dat je als ouder dus gas terug moet nemen.. Maar o wee als de melk of het eten niet vlot genoeg komt. Vlot.. ik bedoel vol gas een massa sprint en wel nu! 💣 🤷

3 jaar geleden

Mn zoontje heeft t ook altijd met zn luier verschonen, hij huilt dan echt alsof ik hem iets verschrikkelijks heb aangedaan😩 het duurt hem allemaal veelte lang.. meestal geef ik nu zn fles met melk of water/limonade erin tijdens het verschonen. Anders trapt hij echt hard in me buik en gaat zo te keer..😅

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Mn zoontje heeft t ook altijd met zn luier verschonen, hij huilt dan echt a ...
Pfff hier ook! Alsof ik haar vermoord tijdens het verschonen 😱 gillen gewoon.. zie er soms echt tegenop als ik ruik dat ze verschoont moet worden haha! Flesje tijdens het verschonen helpt idd wel, of iets geven waar ze nooit mee mag spelen (sleutelbos ofzo😅). Maar vervelend is het wel! Hoop dat het snel over gaat.

3 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Pfff hier ook! Alsof ik haar vermoord tijdens het verschonen 😱 gillen gewo ...
Jaa die herken ik haha! Sleutelbos.. als ik hem dan weer af pak en weg leg.. gaan we weer 😂

3 jaar geleden

Reactie op Suzanne94

Ja heel herkenbaar! Ik probeer 't ook altijd zsm klaar te maken, maar hij z ...
Of alvast een kortje geven om zelf mee te laten eten, zij ze ook wel even zoet mee.