17 Reacties

2 jaar geleden

Hi Wij wisselen brood en havermout af. Havermout: 200 ml melk en 25 gr havermout. Brood: minimaal 1 boterham en een 2e mag.

2 jaar geleden

Pannenkoeken,tosti,gebakken ei of gewoon boterham met beleg meestal 2 stuks. Eigenlijk alles wat wij ook eten.

2 jaar geleden

Meestal pap in verband met het gehaast in de ochtend voor opvang/ werk 😅 de luie makkelijke optie voor ons dan. En anders een broodje en dan hangt het van de honger af of er een tweede in gaat.

VRIEND

2 jaar geleden

Een banaantje en soms wat cornflakes dat ze mee eet van papa. Op de opvang krijgt ze weer een broodje en fruit rond tussen 10 en 11. Maar wil haar niet met lege maag de deur uit sturen natuurlijk.

2 jaar geleden

Wij geven ons zoontje in de ochtend havermout 15m+ pap (210 ml, 5 schepjes poedermelk).

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt smorgens altijd een boterham. 😊

2 jaar geleden

Vaak een boterham of Olvarit 8 maanden pap of fruit en een glas melk.

2 jaar geleden

Reactie op MariaWvH

Vaak een boterham of Olvarit 8 maanden pap of fruit en een glas melk.
Moet 8 granen zijn 😅

2 jaar geleden

Welk beleg gebruiken jullie? Ik doe meestal Zuivelpread, kip of ham Wat gebruiken jullie?

2 jaar geleden

1 of 2 boterhammen met kids smeerkaas, jam, soms chocopasta of Vega paté

2 jaar geleden

Soms een boterham met zoet beleg of een bakje kwark met fruit en havermout of een bakje brinta pap

2 jaar geleden

S ochtends hier vaak banaan mamma... . Vanille yoghurt van optimel met banaantje erin in stukjes. Soms boterham met divers beleg maar meestal hagelslag. Ontbijtkoek af en toe als hij slecht heeft gegeten, zodat hij tenminste wel wat binnen heeft.

2 jaar geleden

Wij meestal bakje yoghurt met muesli en besjes/framboosjes/dadel/stukjes banaan/oid. De muesli maken ik in het weekend samen met mn dochter, daardoor een grote favoriet! In het weekend soms croissantjes die ze zelf mag rollen, vind ze ook helemaal mooi 😂

2 jaar geleden

Wat smeren jullie op hun boterham?

2 jaar geleden

Tot hij 1.5 was hebben we hem elke dag pap gegeven. Daarna wilde hij het opeens niet meer. Tot z'n 2e verjaardag vorige week elke ochtend 1/2 volkoren boterhammen met of boterham worst, smeerworst, philadelpia, jam, pindakaas oid. Nu sinds een week krijgt hij ook weer pap en vind het heerlijk.

2 jaar geleden

Wat ik nog wel eens voor mijzelf maak en de kleine man hier heerlijk van mee smult is een mugcake. Dat is havermout met een banaantje en een ei door de blender en dan in een mok in de magnetron. Erdoorheen of erbij doe ik dan wat kwark en blauwe bessen

2 jaar geleden

Pap. Soms wil ze maar 2 happen, soms zo de hele kom leeg