21 Reacties

4 jaar geleden

Oooo meis niks om je druk om te maken. Had ik ook bij mijn oudste en nu ook bij de jongste. Hoort erbij ze zijn op deze leeftijd al tevreden als ze eten krijgen en wat aandacht. En dan maakt het niet uit van wie....

4 jaar geleden

O joh, onze dochter nog niet uit logeren geweest maar ik denk wel dat het de leeftijd en het moment is. Ze zal vast n zeker super blij zijn dat ze weer lekker mee naar huis ging, fijn bij mama !

4 jaar geleden

Ooh dankjullie wel, zit hier echt met tranen hahahah. Wat een wrak ben ik ook.

4 jaar geleden

Aaaahh gos, nee joh dat komt later pas. En dan zul je nog wel eens wensen dat ze wat minder aan je vastgeplakt zit 😉

4 jaar geleden

Heb ik ook, soms kijkt hij mij niet eens aan als ik hem na een hele dag weg ophaal. Volgens mij ziet hij mij als iemand die er standaard is en niet zo interessant als oma’s of tantes/ooms. Hoort er gewoon bij

4 jaar geleden

Herken het gevoel wel hoor! Als ik mijn zoontje ophaal bij oma of de opvang na een hele dag krijg ik vaak niet eens een lachje. Hij kijkt me soms echt aan van 'wat kom jij nou doen' 😅 Vind ik ook niet leuk maar gelukkig krijg ik uiteindelijk altijd wel weer een brede lach.

4 jaar geleden

Als ik mijn zoontje ophaal van de Kdv dan kan er vaak ook geen lachje van af 🙈 zodra we thuis zijn schatert hij het uit ☺️ maar de auto rit naar huis ook een serieus koppie 😅 het is ook maar net of die moe is of net uit bed komt, soms moet hij even schakelen heb ik het idee.. hij is ook 5 maanden trouwens, volgens mij is het normaal hoor ☺️

4 jaar geleden

Stom wat ik ga zeggen, maar wat fijn dat ik niet de enige ben (en dat het dus vrij normaal is) ik kreeg later toen we alleen waren wel lachjes en een heel brabbelverhaal, alleen had misschien meer verwacht van het eerste moment.

4 jaar geleden

Hier ook hoor. Mijn schoonmoeder past elke vrijdag op en komt wel eens met onze dochter langs op het werk. Maar elke keer als ze langs komt dan kijkt mijn dochter mij niet eens aan 😅 Totaal niet geintreseerd. Eenmaal thuis wel weer gelukkig 🤭

4 jaar geleden

Ik zou het zien dat ze het bij oma. Ook goed heeft 😉

4 jaar geleden

haha dit heb ik ook! voelt soms echt zo naar maar fijn te lezen dat het normaal is!

4 jaar geleden

Ik heb er ook eens over nagedacht om deze vraag te stellen. Als ik m'n dochter ophaal bij m'n schoonmoeder die dan heeft opgepast, kijkt ze ook niet alsof ze me herkent en lacht niet. Voelde ook pijnlijk. Maar gelukkig om hier te horen dat het ook normaal is :) en thuis merk ik wel weer die bijzondere band met haar.

4 jaar geleden

Het is heel normaal. Als ze hangerig zouden zijn dan zouden de omas wel moeite kunnen hebben met het troosten, omdat de kinderen dan hun mama willen. Maar omdat alles goed ging hebben ze dat gevoel van gemis nog niet. Klinkt stom, maar geniet ervan. 😜

4 jaar geleden

Haha hier precies hetzelfde. Dacht dat het aan mij lag 😅. Als hij mijn vriend of mijn moeder ziet lacht hij voluit. Maar als ik hem ophaal bij de Gastouder kijk hij mij niet eens aan 😜. We hebben vandaag gelukkig samen nog hard gelachen dus hopelijk is dat andere een fase.

4 jaar geleden

Later ben je er blij om, blijdschap om je te zien gaat meestal gepaard met verdriet als je weg gaat ;). Dit heeft ermee te maken dat kleintjes dan door krijgen dat iets blijft bestaan ondanks dat ze het niet zien : object permanentie. Dat begint ergens tussen 6 en 9 maanden

4 jaar geleden

Oh nou altijd als ik me zoontje weer ophaal van de oppas lacht hij alleen als ik naar hem lach, maar krijgt totaal geen gevoel van gemis, denk dat, dat echt de leeftijd is😋

4 jaar geleden

Haha hier hetzelfde! Soms lacht hij met geluid als hij me ziet en soms staart hij gewoon door me heen 😅 Denk dat ze lachen, wanneer ze er zin in hebben 😆

4 jaar geleden

Ik herken het. Had haar een paar uurtjes weggebracht en dacht ontvangen te worden met een grote glimlach. Niet dus! De troost is dat ze het wel naar haar zin heeft gehad veronderstel ik. We willen als moeder ook gewoon veel denk ik 🤔 Beter dat ze ons niet te erg mist denk ik 😔

4 jaar geleden

Ik heb een keer gehad dat ik mn zoontje (ook vijf maanden nu) moest huilen toen ik hem oppakte na een dag bij oma te zijn geweest 😅 dat was na mijn eerste dag werken na verlof. Maar nu naar een paar keer krijg ik de grootste glimlach als ie me ziet! Komt zeker weten 😄

4 jaar geleden

Toch wel een geruststelling zo dames hahaha. Fijn forum dank jullie wel♥️