114 Reacties

4 jaar geleden

Wij wilde wel snel weer beginnen met proberen. Maar aangezien de miskraam, zwangerschap, bevalling en alles erom heen mijn lichaam heeft uitgeput, wachten we langer... Minimaal tot volgend jaar

4 jaar geleden

Ja! Ik ben nu 8 weken zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

wat een rot opmerking als je geen antwoord op de vraag heb hou dan gewoon je mond

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

Niet jouw lichaam toch? Niemand zit op je opmerking te wachten

4 jaar geleden

ik ben in februari 2020 bevallen van me 2e zoon en nu ongepland ondanks mijn spiraal zwanger van nr 3. februari 2021 wordt deze verwacht.

4 jaar geleden

Hi ik was ook weer zwanger, ook weer uitgerekend in februari. Maar helaas is het hartje gestopt!

4 jaar geleden

Is bij mij helaas misgegaan met 11 weken ik was 4 weken na mijn 3e weer zwanger. Nu doe ik eerst baarmoeder onderzoek i.v.m. voorstadium baarmoederhalskanker voor de vorige zwangerschap. Afhankelijk van de uitslag ga ik weer zo snel mogelijk voor de volgende❤.

4 jaar geleden

Reactie op My second Blessing

ik ben in februari 2020 bevallen van me 2e zoon en nu ongepland ondanks mij ...
Hoe wist je dat je opnieuw zwanger was? Ik heb ook een spiraal en best wel 'schrik' om toch zwanger te raken ondanks de spiraal

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

Dank voor je bericht, écht een toevoegende waarde/antwoord op mijn vraag! Chapeau!

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

Heel veel toegevoegde waarde deze reactie! Topper! #not.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

Doe eens lief. Niet iedereen heeft de tijd om te wachten op een tweede of derde. Laat iedereen het voor zichzelf beslissen.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hi ik was ook weer zwanger, ook weer uitgerekend in februari. Maar helaas i ...
Wat heftig zeg! Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Kimberley94

Hoe wist je dat je opnieuw zwanger was? Ik heb ook een spiraal en best wel ...
na de 6 weken had ik controlle voor mijn spiraal bij de verloskunde hier was zichtbaar dat ie verschoven was en gaf de verloskunde aan het dan niet meer veilig was. ik voelde mijn eisprong 2 dagen voor de controlle dus wist meteen ohw jee. kort daarna een test gedaan en bleek dus zwanger terwijl de spiraal er nog zat.

4 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Wat heftig zeg! Heel veel sterkte
Dankjewel! ❤️ ben nog steeds op de miskraam aan het wachten... zou nu 13 weken zijn, met 9 weken gestopt en rond 11 kwam ik erachter.

4 jaar geleden

Ik ben midden februari dit jaar bevallen van 1e kindje en inmiddels terug 16 weken zwanger

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hi ik was ook weer zwanger, ook weer uitgerekend in februari. Maar helaas i ...
🌹🌹🌹

4 jaar geleden

Reactie op Reina2020

Doe eens lief. Niet iedereen heeft de tijd om te wachten op een tweede of d ...
Dit klopt... Ik heb ook geen tijd. Maar een zwangerschap is wel een aanslag op je lichaam... Ik ervaar het zelf. Dus een volgende zwangerschap erachter aan kan een verkeerde keuze zijn... Dus snap de opmerking wel, alleen verkeerd verwoord

4 jaar geleden

Reactie op Gijs

Je leest wat er staat denk dat je er daarom heftige reacties op krijgt. Maar je hebt wel helemaal gelijk hoor ;) is echt ontzettend slecht voor je lichaam!!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dankjewel! ❤️ ben nog steeds op de miskraam aan het wachten... zou nu 13 we ...
Oh wat triest.. wat duurt dat lang dan zeg. Hou je sterk🌹

4 jaar geleden

Je leest wat er staat denk dat je er daarom heftige reacties op krijgt. Maa ...
Ik heb uiteindelijk niet om een mening gevraagd toch? Ik stelde een compleet andere vraag, ik ben tenslotte niet eens opnieuw zwanger, dus is deze info ook volledig nutteloos ....... 🤦‍♀️