114 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vls

Oh wat triest.. wat duurt dat lang dan zeg. Hou je sterk🌹
Ja helaas wel.. en nog wel last van de kwaaltjes zoals duizeligheid, dus gewoon nog het idee dat ik zwanger ben... maar het komt goed! ☺️

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ja helaas wel.. en nog wel last van de kwaaltjes zoals duizeligheid, dus ge ...
Sorry als ik dit niet kan vragen.. Wordt de kleine niet weggehaald of moet het natuurlijk doorzetten? Zit dan te denken aan vergiftiging door het afbreken van de kleine 😔 zo klote als je/jullie dit mee maken...

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Sorry als ik dit niet kan vragen.. Wordt de kleine niet weggehaald of moet ...
Nee in principe is het een eigen keuze (in mijn geval), ik heb wel al een doorverwijzing gekregen maar naar het verkeerde ziekenhuis.. dus wacht nog op de nieuwe doorverwijzing en dan kijk ik weer verder.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dit klopt... Ik heb ook geen tijd. Maar een zwangerschap is wel een aanslag ...
Ik heb zelf 2 zwangerschappen kort na elkaar gehad. Eerste ging in 2de trimester niet goed en ben mijn zoontje verloren. Na 2 mnd weer zwanger, dit was een zwangerschap om nooit te vergeten. Het was zwaar en vreselijk. Het was een HG zwangerschap 9 mnd extreem overgegeven en misselijk geweest, verschillende opnames, gelukkig goed gegaan een een gezonde lieve dochter gekregen. Nu ook weer vanwege leeftijd, moeten wij 6mnd na bevalling gaan nadenken voor een derde zwangerschap. Dus het klopt, mentaal en geestelijk is het zwaar, ook bij een fijne/minder zware zwangerschap. Ik vond opmerking van Gijs totaal niet lief en het had anders verwoord kunnen worden. Ieder zijn keuze, ieder zijn beslissing. Ik heb alleen maar❤ voor iedereen.

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Ik heb uiteindelijk niet om een mening gevraagd toch? Ik stelde een complee ...
Snap ik;) dat zeg ik ook niet. Zeg dat je in een reactie online goed of slecht geen emoties kunt lezen. Dus iedereen vat het anders op. Neemt niet weg dat ze wel gelijk heeft. Ik zou het in ieder geval niet geplaatst hebben omdat het zoals jij aangeeft niks toevoegt ;).

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dankjewel! ❤️ ben nog steeds op de miskraam aan het wachten... zou nu 13 we ...
Oh verschrikkelijk! Echt heel veel sterkte hiermee. Wat heftig, zeg!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Nee in principe is het een eigen keuze (in mijn geval), ik heb wel al een d ...
Dit snap ik helemaal. Bij mij was ik ze allebei meteen kwijt, dus hoefde ik niet na te denken over of ik het wel nog even wou laten zitten, maar ik zou het wel natuurlijk laten gaan. Maar dat heeft meer te maken met het loslaten/rouwen.

4 jaar geleden

Reactie op Dhaymi

Oh verschrikkelijk! Echt heel veel sterkte hiermee. Wat heftig, zeg!
Dankjewel! Het warm ook heel hard binnen😔

4 jaar geleden

Ook ik zit te denken aan een derde zwangerschap. Zijn er zelfs al mee begonnen. Ons zoontje is ook nog geen 6 maanden. Ik ben 36 en, ook al is dit volgens sommige 'oud', vind ik zelf dat ik nog even heb. Laatste zwangerschap is heel zwaar geweest, maar wil niet lang wachten voor de 3de (5de zwangerschap). Dit heeft te maken met de leeftijd van m'n partner. Hij maakt zich daar zorgen over. Hij is een geweldige papa, hij is gek op z'n kindjes, zij op hem, hij houdt ontzettend veel van ze en zou graag nog 1 willen, maar hij is ontzettend bang dat hij niet voor ze zal kunnen zijn zoals hij dat wilt.

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Dankjewel! Het warm ook heel hard binnen😔
Dat snap ik echt helemaal! Echt heel veel sterkte nu en ook straks met je beslissing, maar ook als het zover is!

4 jaar geleden

Eind januari voor het eerst mama geworden 🥰 vandaag positief getest. Als alles goed gaat, gaan ze straks 15 maanden schelen 🥺

4 jaar geleden

Ja! 28-01 bevallen en toen de kleine dame 3mnd was weer opnieuw zwanger. Zit nu op 15wkn, zwanger van een tweeling! 3 babies binnen 1 jaar tijd :)

4 jaar geleden

Reactie op TP2021

Ja! 28-01 bevallen en toen de kleine dame 3mnd was weer opnieuw zwanger. Zi ...
Zoo 😳 wij hier van 29-1.. heb volgens mij jou topic toen gelezen (help, zijn er twee). Hoe bevalt de nieuwe zwangerschap? Is het anders dan de eerste? En nu ook met een kleintje erbij.... ben zo benieuwd 😬

4 jaar geleden

Wauw wat bijzonder allemaal dat er alweer zoveel zwanger zijn. Heel veel geluk gewenst! ❤️ Ik zelf moet er nog echt niet aan denken. 4 feb bevallen. 3 jaar geleden zijn wij onze dochter verloren. Daarna nog 2 miskramen gehad en nu een zoontje van 6.5 maand. Ik ben echt nog steeds aan het herstellen van 4 zwangerschappen en heel veel verdriet in de afgelopen 3 jaar. Nog veel lichamelijk klachten dus voorlopig nog even niet.

4 jaar geleden

Zijn er ook moeders met keizersnede die weer zwanger zijn?

4 jaar geleden

Reactie op szns

Zijn er ook moeders met keizersnede die weer zwanger zijn?
Ik heb vorige week terugplaatsing van onze laatste cryo gehad, volgende week zullen we zien of het een plakker is of niet. Heb spoed keizersnede gehad en ons manneke is nu 6.5 maand oud

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Zoo 😳 wij hier van 29-1.. heb volgens mij jou topic toen gelezen (help, zi ...
Sorry! Late reactie. Haha jaaa klopt ik was van help het zijn er 2! We zijn de shock inmiddels te boven en hebben er mega veel zin in! Het zal zwaar en taai worden.. dat zeker! Maar ook heel mooi en leuk. Ik heb godzijdank, net als bij mn 1e zwangerschap, nergens last van! Buikje begint nu wel een beetje te groeien al met 15 weken. Ik ben ook een IGpagina gestart om het allemaal een beetje vast te leggen deze hele periode. Mocht je t leuk vinden, of anderen: vandrienaarvijf :)

4 jaar geleden

Reactie op szns

Zijn er ook moeders met keizersnede die weer zwanger zijn?
Yes! Ik ben bevallen met een kz en was na 14wkn weer zwanger. Via mijn Instagram pagina "vandrienaarvijf" deel ik wat verhalen over de bevalling en hoe het nu allemaal gaat en hoe het straks gaat zijn. Tweeling wordt straks geboren dmv geplande kz!

4 jaar geleden

Reactie op szns

Zijn er ook moeders met keizersnede die weer zwanger zijn?
Ik ben 16-2 met spoed kz bevallen van mijn eerste kindje. Ik durf eigenlijk nog niet voor een tweede te gaan ivm genezing van mijn wond. Die scheurde namelijk na enkele weken deels weer open. Het advies is ook om ongeveer een jaar te wachten na kz met volgende zwangerschap. Hoe staan anderen hierin? Ik vind het lastig 😕

4 jaar geleden

Reactie op Shirin

Ik ben 16-2 met spoed kz bevallen van mijn eerste kindje. Ik durf eigenlijk ...
Oh heftig zeg! Dat is ook mijn grootste angst. Ik kamp ook met overgewicht. Bij mij is het denk ik helemaal onverstandig, maar.... ik twijfel heel erg..omdat ik mijn zoontje verloren heb bijna 5 jaar geleden & toen 3 jaar geprobeerd heb om weer zwanger te worden. Nu is het makkelijker zwanger te worden ivm de hormonen, maar ik twijfel ook omdat ik 1 al pittig vind, weet niet of ik een 2e nu ook aan kan. Twijfel dus heel erg of nog even wachten of toch zwanger worden.