114 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Hahah; juist nu we toch in de luiers en flesjes zitten kan een tweede er ma ...
Ik denk dat voor beiden sowieso wat is te zeggen, net wat je zelf prettig lijkt, of hoe het uitkomt natuurlijk. Hier 3 jaar tussen beiden en vind het ook wel weer heel prettig dat de oudste al behoorlijk zelfstandig is, prima even zelf kan spelen/even beneden kan blijven, geen extra luiers, geen rekening meer moeten houden met slaapjes, dingen goed kunnen uitleggen en dat ie dat ook begrijpt en andersom etc. Maar het was ook wel heel even schakelen om weer in het vastere ritme te komen van slaapjes en voedingen na al een tijd meer vrijheid te hebben gehad. Uit ervaring weet ik nu dat die tijd al sneeeeel weer komt dus extra genieten nu :))

4 jaar geleden

Reactie op Marde

(...En dan moet je dus ook nog geregeld seks hebben rond je eisprong en dus ...
Whahaha nou hoop dat die nachten gauw beter worden!!

4 jaar geleden

Reactie op Jenre

Sterkte❤
dankjewel nog!❤️

4 jaar geleden

Wat leuk dat al zoveel meiden zwanger zijn! Zelf kan ik nog geen eens seks hebben, dus dan zit zwanger worden er nog niet in. Mijn onderkant werkt nog niet mee na een tweedegraads ruptuur. Ik zou zelf nu ook nog niet zwanger willen worden. Vind een eerste kindje al best veel impact hebben, al hebben wij een makkelijke zoon. Wij wachten sowieso nog even.. we willen, mocht het toegelaten worden ivm corona, nog een keer een verre reis maken met onze zoon etc. Misschien als hij een jaar of 2 is, dat we er weer voor gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Wat leuk dat al zoveel meiden zwanger zijn! Zelf kan ik nog geen eens sek ...
Zelfde hier! Onderkantje zegt nee!

4 jaar geleden

Na 3 jaar zwanger geworden van de 1e en gelijk aan de pil terug begonnen omdat we het bij 1 wilden houden en pats boem weer zwanger...omg hoe moeten we dit doen! We weten nog niet goed of we heel blij moeten zijn of niet puur omdat we ons nu al zo compleet voelden. Klink misschien raar...

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Hahah; juist nu we toch in de luiers en flesjes zitten kan een tweede er ma ...
Precies dit ja!!

4 jaar geleden

Reactie op TP2021

Precies dit ja!!
Hahah oke nog aanvullend: dat van mij klinkt wel heel egoïstisch 🤣, maar vanuit het oogpunt van de kids... hebben zij straks (hopelijk) dezelfde interesses (bijvoorbeeld met uitjes).. ik zie het ‘samen spelen’ voor me... kan natuurlijk ook heel anders uitpakken, maar dat zien we dan wel... 😝 alles heeft zijn voor en nadelen.

4 jaar geleden

Oké vandaag een echo gehad en na een jongen krijgen we nu een meisje. Ben 17 weken zwanger inmiddels en uitgerekend op de dag dat ons zoontje ook geboren is. Het was even een schok maar we gaan vanaf nu genieten!

4 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Oké vandaag een echo gehad en na een jongen krijgen we nu een meisje. Ben 1 ...
Gefeliciteerd! wat leuk nu een meisje🥰Zijn jullie al een beetje aan het idee gewend dat er nog een kindje komt en hoe sta je er nu in

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Gefeliciteerd! wat leuk nu een meisje🥰Zijn jullie al een beetje aan het id ...
Dank je wel🥰 ja we zijn er nu wel aan gewend en zijn nu ook echt blij. Gisterochtend ging ik nog naar de huisarts met de vraag of het afgebroken kon worden maar toen hij ging voelen zei hij dat het waarschijnlijk te laat zou zijn. Dus onderweg naar het ziekenhuis erover gesproken en konden we het vrij snel accepteren en vonden we het eigenlijk wel leuk. Maar totaal niks gemerkt van de zwangerschap. Vind dit zo vreemd!

4 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Dank je wel🥰 ja we zijn er nu wel aan gewend en zijn nu ook echt blij. Gis ...
Oh wauw kwam je er nu pas achter met 16 weken ofzo dat je zwanger was😳 komt vast goed je gaat net zo veel van dit kindje houden als van de eerste😁

3 jaar geleden

Ik moest ineens aan deze topic denken en was benieuwd hoe het met jullie gaat die al opnieuw zwanger zijn. Gaat alles goed en is het zwaar een volgende zwangerschap met een baby? Wij zitten er erg over te denken, maar ons nieuwe huis wordt pas oktober opgeleverd. Niet dat het in dit huis niet zou kunnen, want er is ruimte genoeg, maar qua verhuizing en verbouwing vraag ik mij af of we niet beter tot erna kunnen wachten. Hoewel ik een klein leeftijdsverschil wel erg leuk zou vinden. Lastig lastig en de vraag natuurlijk hoe lang het dan nog zal duren...😬

3 jaar geleden

Wij ook weer! Nu 12 weken. Dus de eerste was 7 maanden toen ik weer zwanger werd. Niet gepland, maar nu vinden we het fantastisch! Merk wel dat de zwangerschap lichamelijk gezien veel zwaarder is als de 1e keer.

3 jaar geleden

Reactie op brigit911

Wij ook weer! Nu 12 weken. Dus de eerste was 7 maanden toen ik weer zwanger ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Eerste echo al gehad?

3 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd!! Eerste echo al gehad?
Dankje😁! Yes, eerste echo gehad, en morgen de termijnecho, spannend!

3 jaar geleden

Ook hier weer zwanger😍! Mijn dochtertje gekregen op 31 januari (met behulp van hormonen zwanger geraakt) en morgen ben ik alweer 13 weken, dit keer helemaal spontaan! Dus de jongste was ongeveer 7 maand toen het raak was! Vorige bevalling was erg vlot (2:15) en ook lichamelijk geen klachten. Tot nu toe heb ik deze zwangerschap ook weinig te klagen, dis hopelijk blijft dit zo 😀 heeel erg blij met dit wondertje op komst 🧡

3 jaar geleden

Zelfde hier! Onderkantje zegt nee!
Zie je reactie nu pas. Ja, heb jij dat ook? Bij mij doet het echt nog te zeer. Ik voel het echt trekken vanbinnen..

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Zie je reactie nu pas. Ja, heb jij dat ook? Bij mij doet het echt nog te ze ...
Zelfde hier! Loop nu bij de bekkenfysio vanwege te strakke bekkenbodemspieren. Doet nog steeds pijn en trekt indd

3 jaar geleden

Ik moest ineens aan deze topic denken en was benieuwd hoe het met jullie ga ...
Inmiddels 29weken zwanger van onze 2e. Onze zoon is nu 9.5 maand. Ben uitgerekend op zijn verjaardag. Maar man man man wat is deze zwangerschap zwaar! Ontzettend pijn in mijn rug en bekken. Lichaam is toch niet goed hersteld denk ik hahaha. Maar je weet nu wel wat je er voor terug krijgt.