114 Reacties

3 jaar geleden

Wij kiezen er juist bewust voor om niet nog een keer zwanger te raken. Hebben nu 2 meiden binnen een samengesteld gezin en voor ons is het zo compleet. Ik heb het 1x mogen ervaren om zwanger te zijn. Heb een zwangerschap gehad om niet over te klagen en een bevalling volgens het boekje (ik zou het zo weer doen) Maar nee geen tweede voor mij. We genieten van ons gezin ❤

3 jaar geleden

Ik ben inmiddels 7 weken zwanger en was in februari bevallen van onze kleine meid die nu al bijna 10 maanden is. Wij wilden altijd al een leeftijdsverschil van 1,5 bij de kids en dat gaat nu volgens plan hahah. Johanna zal 1,5 jaar zijn als haar broertje of zusje geboren is in juli

3 jaar geleden

Reactie op Natasya

Ik ben inmiddels 7 weken zwanger en was in februari bevallen van onze klein ...
Toen m'n dochter 6 maanden was ben ik gestopt met anticonceptie, geef nog wel altijd borstvoeding maar het duurde dus wel 3 maanden voordat ik zwanger raakte na heel veel negatieve testen

3 jaar geleden

Hey, ik twijfel een beetje voor een 2de. Eerst had ik het zo graag gehad, maar ik kan blijkbaar echt niet zo goed tegen het slaamtekort. Dus ben ik nu bang dat ik de 2de niet ga kunnen geven wat de 1ste heeft gehad. Ik besef ook hoeveel geluk ik heb dat mijn man nu telewerk (thuis werken) moet doen met de Corona. Hebben jullie deze schrik niet? En enige adviezen van mamas die wel al een 2de hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Inmiddels 29weken zwanger van onze 2e. Onze zoon is nu 9.5 maand. Ben uitge ...
Oh wat heftig. Wel heel leuk zo dicht op elkaar!

3 jaar geleden

Reactie op Hamerke

Hey, ik twijfel een beetje voor een 2de. Eerst had ik het zo graag gehad, m ...
Ik heb dat ook wel. Niet het slaap tekort maar wel de hoeveelheid aandacht die je eentje kan geven en de vraag of je aandacht te verdelen is zonder dat eentje tekort komt. 1 is ook wel erg makkelijk met weggaan of om oppas voor te regelen. Niet dat we nu veel weggaan maar 2 kinderen wegbrengen lijkt me toch lastiger. Ik kom zelf uit een groot gezin en mijn ouders gingen nooit weg zonder ons. Ik heb het altijd heel leuk gevonden om een broer en zussen te hebben. Geeft veel twijfel voor mij, maar mijn man wil het wel heel graag al hoeft het niet perse nu te zijn.

3 jaar geleden

Ik ben ondertussen terug 21 weken zwanger. Mijn kindjes zullen dus 14 maanden schelen. De eerste zwangerschap verliep al heel vlot en tot nu toe verloopt deze nog vlotter...het enige waar ik deze zwangerschap last van heb is vermoeidheid maar dat los ik op door elke dag schaamteloos voor 21u te gaan slapen 😊

3 jaar geleden

Yes! Ben nu 9 weken zwanger, mijn zoontje is vandaag precies 9 maanden. We wilden sowieso niet te lang wachten met de tweede maar hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Het duurde bijna anderhalf jaar om zwanger te worden van mijn zoontje dus we hadden wat tijd ingecalculeerd om zwanger te worden van nr 2. Alleen nu was het in 1 keer raak! De eerste week na de positieve test was ik in shock haha! Maar het is zeer gewenst en ik ben blij dat het leeftijdsverschil niet zo groot is. Wel een stuk misselijker dan bij de eerste, maar dat heb ik er wel voor over. Nog een paar weken en dan ben ik daar hopelijk van af en kan ik gaan genieten van de zwangerschap. Gefeliciteerd voor alle andere mama’s die ook weer zwanger zijn!!

3 jaar geleden

Reactie op Soebii

Eind januari voor het eerst mama geworden 🥰 vandaag positief getest. Als a ...
Leuk toch! mijn kindjes schelen 13 maand, super leuk!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd ik ben nu 20 weken zwanger(na 5 maand weer zwanger) ik heb hiertussen nog een miskraam gehad toen ik 11 weken was(na 4 weken weer zwanger). Het word nu een meisje(We hebben al 3 jongens)😄 . Ik wou ook snel weer zwanger raken i.v.m. voorstadium baarmoederhalskanker want er moet hierna weer een stukje vd baarmoederhals af waardoor de kans op miskramen verder toeneemt.

3 jaar geleden

Onze kleine is 9 maanden oud en ben nu 15 weken zwanger van nummer 2. Wij vinden het ook ontzettend leuk dat ze qua leeftijd niet zoveel zullen schelen.

3 jaar geleden

Ja ik! Onze dochter is bijna 10 maanden oud en ik ben 13 weken zwanger van nr. 3 😍

3 jaar geleden

Reactie op anouk-26

Leuk toch! mijn kindjes schelen 13 maand, super leuk!
Hoe heb je het ervaren? Ben benieuwd naar de leuke, maar ook de zware momenten...

3 jaar geleden

Jaa ik!!! Nu 13 weken zwanger! Onze dochter is nu 8 maand oud!🥰😍 dus schelen straks 1 jaar en 3 maandjes!

3 jaar geleden

Reactie op Lianne Finke

Jaa ik!!! Nu 13 weken zwanger! Onze dochter is nu 8 maand oud!🥰😍 dus sche ...
Ik bedoel 9 maandjes is ze nu😅

3 jaar geleden

Wat leuk dat topic weer naar boven is gekomen! Ik was weer zwanger toen ons meisje 3mnd was. Ze is ondertussen net 10maanden en ik zit nu op 31 weken van de tweeling! Met de wond gaat alles helemaal prima, nergens last van gehad of trekken gevoel. Niets. Maar verder begon het vanaf week 28 wel echt zwaar te worden met 2 baby's in de buik en dan nog een kleintje in huis. Maar het aftellen is begonnen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op TP2021

Wat leuk dat topic weer naar boven is gekomen! Ik was weer zwanger toen ons ...
Wauw ook nog een tweeling. Lijkt me heel heftig maar ook heel erg leuk :)

3 jaar geleden

Reactie op Marielleb

Ik denk dat voor beiden sowieso wat is te zeggen, net wat je zelf prettig l ...
Hier zit er tien en dertien jaar tussen Haha helemaal groot

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Is bij mij helaas misgegaan met 11 weken ik was 4 weken na mijn 3e weer zwa ...
Ach, wat verdrietig.. en dan nu ook nog zo’n onderzoek. Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Ja hier, onze zoon word 18 december 10 maanden oud, ik ben nu 6 weekjes in verwachting.